Skip to main content
Vraag

Hoe sluit ik internet aan op de camping?

• June 10, 2025
  • 7 reacties
  • 151 keer bekeken

DieBe
Nieuwkomer

Bij de sta plaats op de camping wil ik internet aansluiten. Het enige aansluitpunt dat ik heb zit in  een rvs paaltje van de kpn buiten de caravan. Zie foto voor de binnenkant. Wie weet hoe ik hier een aansluiting kan maken richting de modem?

Binnenkant kpn paaltje
Binnenkant doos

7 reacties

• June 10, 2025

Er lopen al 2 draadjes, een blauwe en een witte, uit dat doosje naar dat witte doosje wat half onder de grond zit. Wat zit daar in? Kan je daar bij?

Laat anders gewoon een monteur komen.

DieBe
Nieuwkomer
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • June 10, 2025

Daar kan ik niet bij komen. Dat doosje zit vast.

• June 10, 2025

Laat dan maar een monteur komen. Dat lijkt me het verstandigste denk ik...

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • June 12, 2025

Hi ​@DieBe, welkom bij onze community. 

Het lijkt mij in dit geval zeker verstandig om een monteur te laten komen. Heb je wel een abonnement (aangevraagd) op dat adres? Je kunt namelijk niet zomaar een willekeurige modem aansluiten. 

DieBe
Nieuwkomer
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • June 12, 2025

We hebben een abonnement aangevraagd. De modem en overige installatie benodigdheden krijgen we morgen. De bewoner voor ons heeft internet gehad dus moet er ergens een aansluiting zitten. Zaterdag nog maar weer eens zoeken. Anders inderdaad maar een monteur bestellen.

Ik_Combineer
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+15
  • KPN Monteur
  • June 12, 2025

Advies van een monteur; laat een monteur komen 🤣 Wij hebben speciale apparatuur om de kabel een geluidje te laten maken zodat we hem makkelijker kunnen vinden. Verder is het bij dit soort aansluitingen (caravanpaaltje) sowieso handig om hier niks zelf aan te doen. Normaliter kan je niet eens zelf dit paaltje openen want daar hebben we speciaal gereedschap voor.

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • June 13, 2025

Advies van een monteur; laat een monteur komen 🤣 Wij hebben speciale apparatuur om de kabel een geluidje te laten maken zodat we hem makkelijker kunnen vinden. Verder is het bij dit soort aansluitingen (caravanpaaltje) sowieso handig om hier niks zelf aan te doen. Normaliter kan je niet eens zelf dit paaltje openen want daar hebben we speciaal gereedschap voor.

Wij van WC Eend adviseren..  😂