Skip to main content
Vraag

Hoe sluit ik mijn internet aan op deze aansluiting?

• March 30, 2026
  • 2 reacties
  • 59 keer bekeken

KPN is langs geweest om als netwerk beheerder internet aan te sluiten. Nu tref ik het volgende aan, zie foto. Hoe moet ik van hieruit verder naar een UTP aansluiting die naar mijn modem van mijn provider gaat?

2 reacties

Ik_Combineer
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+15
  • KPN Monteur
  • March 30, 2026

Normaliter wordt er getest en geleverd voor zakelijke klanten of wholesale klanten (niet KPN klanten) wanneer er nog een monteur van uw eigen provider komt. Zodat hij of zij niet voor niks komt. 

In ieder geval is de lijn succesvol doorgemeten, u of de monteur kan het modem hier aansluiten.

Ze tellen van boven naar onder van achter naar voren. Dus de bovenste is aderpaar 1 en de onderste van het tweede blok is aderpaar 20. En dan van achter naar voor begint hij met de a draad, dan de b draad. En als laatste de aardedraad. Die is niet heel relevant om een modem aan te sluiten.

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Dankjewel voor het delen ​@Ik_Combineer! 

Ik snap dat je hier even mee aan het puzzelen bent ​@Leo71. Ben je verder gekomen met de informatie van Ik_combineer hierboven? Als je er niet uit komt, kan je ook een belafspraak maken, of voor zakelijke KPN abonnementen voor hulp bellen met 0800-0403.