Skip to main content
Antwoord

Hoe sluit ik straks mijn modem aan op de glasvezel?

• October 3, 2023
  • 4 reacties
  • 198 keer bekeken

Binnenkort ontvang ik de materialen voor mijn glasvezel internet/tv aansluiting. In de meterkast zit uiteraard glasvezel maar met een gesloten (geen kabel ingangen) kastje.

Waar kan ik de stekkers van het modem straks insteken. Het naastgelegen kastje van Ziggo heeft wel stekker ingangen.

Beste antwoord door RBxx

Hierover komt een glasvezelkastje zoals deze Genexis XGS-PON  ONT. Dat wordt nog door een KPN monteur geplaatst of je krijgt wellicht een doe-het-zelf pakket. In dat kastje steek je de netwerkkabel naar de WAN aansluiting van het KPN modem.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • Antwoord
  • October 3, 2023

Hierover komt een glasvezelkastje zoals deze Genexis XGS-PON  ONT. Dat wordt nog door een KPN monteur geplaatst of je krijgt wellicht een doe-het-zelf pakket. In dat kastje steek je de netwerkkabel naar de WAN aansluiting van het KPN modem.

• Auteur
  • Topper
  • October 3, 2023

Bedankt voor de supersnelle reactie. Dat kastje erover heen plaatsen, dat kan ik zelf neem ik aan?

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • October 3, 2023

Dat hangt van het type kastje af. 

….
Dat wordt nog door een KPN monteur geplaatst of je krijgt wellicht een doe-het-zelf pakket.
….

Daar heb ik geen zicht op als klant net zoals jij.

• Auteur
  • Topper
  • October 3, 2023

Helder!