Skip to main content

Wat een simpele verhuizing zou moeten zijn is veranderd in ergenis en nog steeds geen aansluiting.

Wij hebben via mijn aansluiting.nl een aanvraag ingediend. Daarna mail gehad van mijn aansluiting dat het doorgestuurd is naar KPN Netwerk. Een bevestigingsmail gekregen en daarna helemaal niks meer.

Dit loopt al vanaf 7 oktober. En nog steeds is er niks geregeld. Ik betaal dus wel maar heb niks.

Ja ben al klant bij KPN. Al jaren. 

Nu wordt ik van het kastje naar de muur gestuurd. Ik ondertussen alle nummer van KPN gebeld, KPN Netwerk, mijnaansluiting.nl en Volker Wessel Telecom. En allemaal zeggen ze dat ik bij de ander moet zijn. Kom dus niet verder. 

Dit heeft mij zoveel uren gekost en zoveel ergenis en frustratie. 

Nu hoor ik via de buren dat het bij hun wel geregeld is. Hoe kan dit dan? Trek dan gelijk de kabel door naar ons. Maar nee hoor. Er is geen opdracht van KPN. Echt ga denk mijn automatische incasso stagneren en terug storten en over naar een andere provider. 

 

Hallo @Helene van Wilgen, welkom op ons forum.

Het spijt me om te lezen dat jouw verhuizing zoveel voeten in aarde heeft. Ik kan niets beloven, maar ik kijk graag even met je mee. Kun je je profiel aanvullen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer? De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef hier even een seintje wanneer je dit gedaan hebt, dan kan ik kijken wat ik voor je kan betekenen.


Hoi,

profiel ingevuld. 
vandaag ook gebeld met KPN verhuizing. Gesproken met Erwin v Geffen. En die gaat het uitzoeken. Hij belt mij vrijdag terug. 


 


Wanneer gaat dit geregeld worden???

krijg eerst aanvraag geannuleerd. Aanvraag gedaan bij haalbaarheidsonderzoek. En krijg dus bovenstaande. Het moet dus wel gewoon kunnen. Die meneer belde mij ook en snap niet waarom KPN zo moeilijk doet. 
Je kan ook niet KPN bellen met de persoon met wie je gesproken hebt van verhuisafdeling. Je kan. Je kan niet door verbonden worden. 
diegene waarmee je afspraken hebt gemaakt belooft je terug te bellen en daarna is het stil. Hoor je niks meer. En zo blijven wij bezig. En nog steeds hebben wij geen aansluiting maar wel lekker betalen.


Bedankt voor het invullen van jouw profiel en de toelichting. Er gaat overduidelijk iets mis met jouw verhuizing. Ik snap dan ook heel goed dat de frustratie hoog opgelopen is, helemaal omdat je hier al sinds september mee bezig bent. Het begint nu wel een kastje-muur verhaal te worden. Ik ben bang dat ik het probleem niet zelf kan verhelpen. Ik heb daarom mijn collega's van de klachtenafdeling verzocht om jouw zaak in beheer te nemen. Je krijgt dan één contactpersoon toegewezen die jou hierbij zal helpen. Een van mijn collega's zal proberen binnen vijf werkdagen contact met jou op te nemen. Ik zal de klacht zelf ook voor jou in de gaten houden, zodat we er zeker van zijn dat hier iets mee gebeurd. Mijn oprechte excuses voor het ongemak.


Mijn vaste contact persoon vanaf vorige weekis Erwin van Geffen. 


We zijn ondertussen een maand verder en ben nooit gebeld door klachtenafdeling. 
Iedereen zegt maar van we houden het in de gaten voor je. Maar ondertussen hoor ik niks of zie ik ook niks gebeuren. 
wij hebben nog steeds geen aansluiting. Monteur ook al 3 x bevestigd maar nooit langsgekomen.

Hoe gaan jullie al die tijd wat mij dit gekost heeft compenseren? 

 


Goed dat je opnieuw contact met ons opneemt, @Helene van Wilgen. Ik zie dat mijn collega's van de klachtenafdeling de klacht zonder klantcontact hebben doorgezet naar het team dat jouw hierbij kon helpen. Dit team heeft blijkbaar nog geen contact met jou opgenomen. Wel zie ik dat de verhuizing inmiddels volledig is geannuleerd. Dat betekent dat er nu weer vervolgstappen ondernomen kunnen worden. Ik heb daarom opnieuw een klacht ingediend. Een collega van de klachtenafdeling zal binnen vijf werkdagen contact met je opnemen.


Ik heb terugkoppeling van de klachtenafdeling ontvangen. Zij hebben de klacht afgewezen, dus er zal door hen geen contact met jou opgenomen worden. Maar ik zie dat de verhuizing inmiddels weer in het systeem staat en dat jouw diensten morgen geleverd worden. Dat is natuurlijk hartstikke goed nieuws! Mocht ik nog iets voor je kunnen betekenen, laat het gerust weten.


Klacht afgewezen? Wat is dit dan? Wij maanden volle pond betalen voor iets wat er niet is. 
Wat een verhuizing moest zijn werd 3 maanden ergenis en frustratie. Waardoor uiteindelijk het een nieuw abonnement moest worden. Dus geen verhuizing meer. Oude abonnement moet eruit. 
Dus verhuizing weer in het systeem??? Echt jullie werken allemaal langs elkaar heen. Wat een goed nieuws zeg. 
Gisteren wel eindelijk pakket ontvangen. We kunnen weer normaal tv kijken en internetten. Joepie. 
Er zou contact opgenomen worden met mij door aftercare en of klachtenafdeling. Niks vernomen. 

Hoe worden wij nu gecompenseerd? Zou korting krijgen etc. 
Iedereen zegt we houden het in de gaten en blijven in contact met u. Daar hoor je ook niks meer van. 
Alleen word ik gebeld voor monteur afspraak terwijl die allang is geweest. En weer voor verhuizing terwijl het een nieuw abonnement is. Dus oude moet stop gezet worden. Hoezo langs elkaar heen werken en klachten niet serieus nemen?


Het spijt me dat het niet het nieuws is waarop je gehoopt had, maar dit is wat ik te horen kreeg van mijn collega van de klachtenafdeling. Ik ga vanmiddag in gesprek met een collega van de klachtenafdeling om te kijken hoe we dit alsnog tot een goed einde kunnen brengen. Ik kom hier later vandaag op terug.


Mijn collega wil de klacht alsnog in behandeling nemen en heeft jou vanmiddag geprobeerd te bellen. Helaas kreeg mijn collega jou niet te pakken. Mijn collega probeert het op een later moment nog een keer. We willen dit namelijk graag alsnog tot een goed einde brengen.

Bij deze geef ik het nu uit handen aan mijn collega van de klachtenafdeling. Hij zal er verder zorg voor dragen dat jij de aftercare krijgt die je graag wilt en ook mag verwachten.