Skip to main content

Hoi,

Hoe kunnen we een huishouden starten om MB’s te kunnen uitwisselen? We hebben beide de app van MijnKPN. Beide hebben we ons abonnement gekoppeld en het abonnement van TV/Internet. Als we MB’s willen uitwisselen geeft ie aan dat we een huishouden moeten starten. Echter kunnen we dat nergens. 

Groeten, Marijke

Als we MB’s willen uitwisselen geeft ie aan dat we een huishouden moeten starten.

Tjonge jonge, eerst gaat KPN zich bemoeien met verdeling van internet, en dan schijnbaar ook nog met gezinsplanning?  Het moet toch niet echt gekker worden.  :nerd:   :upside_down:   :laughing:

 


Als we MB’s willen uitwisselen geeft ie aan dat we een huishouden moeten starten.

Tjonge jonge, eerst gaat KPN zich bemoeien met verdeling van internet, en dan schijnbaar ook nog met gezinsplanning?  Het moet toch niet echt gekker worden.  :nerd:   :upside_down:   :laughing:

 

@Nijboer welkom hier. 

Het is wat! @Babylonia bedoelde dit op een grappige manier hoor, gok ik. 

Wat het aanmelden betreft, je kunt een aanmelding doen voor de Hussel voordelen. De abonnementen moeten wel op hetzelfde adres zijn geregistreerd. 

 


Haha ja dat denk ik ook 🙂.

 

Ik ga de aanmelding via Hussel voordelen doen. De abonnementen zijn beide geregistreerd op hetzelfde adres.


Haha ja dat denk ik ook 🙂.

 

Ik ga de aanmelding via Hussel voordelen doen. De abonnementen zijn beide geregistreerd op hetzelfde adres.

Dat moet lukken, laat het me anders even weten.