Skip to main content

Hoe verhelp ik een HTTP storing

Moet ik nu zitten wachten tot er iemand reageert  ?


Lekker @#!~# is dat zoiets van los je probleem zelf maar op


Dit is géén live chat en antwoord van een moderator (kpn medewerker) gaat op volgorde van binnenkomst van de vraag.

Voor directe hulp kan er bij storing 24/7 naar 0800-0402 (gratis nummer) gebeld worden.


Hoe verhelp ik een HTTP storing

Kan je wat meer informatie geven? Dit is wel heel summier.
Mijn glazen bol doet het niet vanavond 😉.


Dit is ook alles wat er in beeld verschijnt letterlijk 


Hansje

0800 stuurt me gelijk hier naartoe en verbreekt de verbinding 


Er is een HTTP storing is alle info wat ik krijg


Maar wat probeer je te doen op dat moment?
Bedenk dat wij niet kunnen meekijken, we “zien” alleen wat jij hier vertelt.


Alles 30sec van het stroom gehaald app opnieuw gedownload  het gaat hier om viaplay verder zou ik niet weten wat ik nog meer kan doen 


De app van Viaplay in je televisie? App al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd?

Doen andere apps in je televisie het wel?

Hoe gaat het via de app van Viaplay in je telefoon danwel tablet? (via dezelfde wifi)

En via de website? https://viaplay.com 


App op me telefoon werkt wel andere appstore op me tv doen het wel


App op me telefoon werkt wel

Lastig hoor. Vanmiddag hier de Viaplay app nog aan gehad op een Philips televisie (met Android-TV).

PS als je een televisie hebt met Android-TV zit er Chromecast in en kan je vanaf die telefoon tenminste casten. Met een LG of Samsung gaat dat niet.

Er zit duidelijk een glitch in de tv / app daarin. Maar wat?

Ik neem aan dat je de app al een keer verwijderd hebt en opnieuw gedownload op de tv. (?)


Ik heb een LG en stream vanaf mijn lelefoon 👍🏿 thx


Hi en welkom op ons forum @Vanna.

Goed om te zien dat je hier al op weg geholpen bent. We hebben verschillende behulpzame gebruikers op ons forum die anderen graag op weg helpen. Wij weten hier inderdaad alleen wat jij ons vertelt, dus het is goed om zo uitgebreid mogelijk te zijn in je berichten en uitleg.Ben je intussen verder gekomen? Zo niet, vertel dan meer over wat er precies gebeurt en wat je (waar) te zien krijgt en welke apparatuur je precies gebruikt. Het gaat om casten begrijp ik, test ook eens of andere apps wel willen casten bijvoorbeeld.