Skip to main content
Antwoord

Hoe werkt het bij KPN met aanbiedingen?

• October 16, 2025
  • 3 reacties
  • 68 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Hoe werkt dat bij KPN? Ik verbaas me elke keer weer over de aanbiedingen van KPN voor nieuwe klanten. Echt super aanbiedingen, maar voor mensen die al tig jaar klant zijn zie ik nooit iets. Bestaat dat uberhaupt? Het nooit problemen met KPN maar andere aanbieders zijn soms toch echt wel goedkoper.

Beste antwoord door Arjan van KPN

Hoi ​@MoMo07. Aan jouw bericht merk ik wel dat je graag bij KPN blijft, want je bent tevreden met hoe de diensten bij jou werken. Daar ben ik blij mee om dat te lezen, maar gelukkig voor jou hebben we naast welkomstaanbiedingen ook verlengaanbiedingen. Deze kun je vinden in de MijnKPN app onder Producten en dan ga je naar Internet. Voorwaarde is wel dat je vorige contract (bijna) verlopen is, want anders zal het verlengaanbod niet naar voren komen. Het zal geen gratis Playstation zijn, want dat zijn echte welkomstaanbiedingen, maar het is wel weer een leuk voordeel voor de komende tijd. Zo'n welkomstkorting heb jij ooit ook gehad als nieuwe klant bij KPN en dat is dus echt maar eenmalig. 

Ook hebben we leuke extra's voor vaste klanten in de vorm van cadeautjes. Kijk daarvoor op onze KPN Voor Jou-pagina of controleer voor welke Combivoordelen jij in aanmerking komt. Hopelijk loop je toch een beetje warm voor de verlengaanbieding en de cadeautjes en blijf je nog eventjes wat langer klant :)

3 reacties

• October 16, 2025

Welkomskortingen en cadeaus zijn alleen voor nieuwe klanten. Niet voor bestaande. Bestaande klanten zulke kortingen en cadeaus geven zou veel te duur zijn. En het is overbodig. De meeste mensen blijven zonder die kortingen en cadeaus ook gewoon klant. Kijk maar naar jezelf. Jou zo'n korting geven zou weggegooid geld zijn voor KPN. 

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • Antwoord
  • October 17, 2025

Hoi ​@MoMo07. Aan jouw bericht merk ik wel dat je graag bij KPN blijft, want je bent tevreden met hoe de diensten bij jou werken. Daar ben ik blij mee om dat te lezen, maar gelukkig voor jou hebben we naast welkomstaanbiedingen ook verlengaanbiedingen. Deze kun je vinden in de MijnKPN app onder Producten en dan ga je naar Internet. Voorwaarde is wel dat je vorige contract (bijna) verlopen is, want anders zal het verlengaanbod niet naar voren komen. Het zal geen gratis Playstation zijn, want dat zijn echte welkomstaanbiedingen, maar het is wel weer een leuk voordeel voor de komende tijd. Zo'n welkomstkorting heb jij ooit ook gehad als nieuwe klant bij KPN en dat is dus echt maar eenmalig. 

Ook hebben we leuke extra's voor vaste klanten in de vorm van cadeautjes. Kijk daarvoor op onze KPN Voor Jou-pagina of controleer voor welke Combivoordelen jij in aanmerking komt. Hopelijk loop je toch een beetje warm voor de verlengaanbieding en de cadeautjes en blijf je nog eventjes wat langer klant :)

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • October 17, 2025

Super, dank je wel. Waardeer je reactie!!!