Skip to main content

hallo, mijn moeder zit in een verzorgingshuis, en gaat gebruik maken van kpn, er is een brief gekomen met een afspraak voor een monteur, maar die afspraak kan niet, wil er graag zelf bij zijn, als ik een account voor haar maak zie ik een compleet andere afspraak staan, wat overigs ook niet uitkomt, nu wil ik die afspraak verzetten via kpn.com/bestelstatus, en dan komt het probleem, alle data’s voor het hele jaar zijn volgeboekt, overal zit een streepje door, hoe los ik dit op, heb al spijt dat ze met kpn in zee gaat, als ik toch een data invoer wat mij uitkomt, krijg ik “invalid data” te zien

Hoi Gerrie, welkom op het forum!  Ik snap dat je graag zelf bij de afspraak wilt zijn.Vul je forumprofiel in met de gegevens van je moeder, en laat hier even weten als je dat gedaan hebt. Dan gaan we kijken hoe het zit met de afspraak en kunnen we die herplannen. Geef dan hier ook even een paar momenten aan waarop de afspraak wel uitkomt. Vermeld in het profiel, in het veld  ‘klantnummer mobiel’ of ‘persoonlijke opmerking’  ook even een contacttelefoonnummer, bij voorkeur een 06. Dan krijg je daarop bevestiging en updates van de monteursafspraak.


Heb via twitter contact gehad, en zou binnen drie dagen terug gebeld worden, dus wacht ff af, bedankt


Ok, @Gerrie1932 . Dus ik begrijp dat ze jou gaan bellen om een nieuwe monteurs afspraak te maken? Ze hebben dus ook jouw telefoonnummer? 


Ja klopt doorgegeven in pb in twitter


Is het gelukt om een afspraak te maken, @Gerrie1932? Als ik nog iets voor je kan doen, laat het gerust weten. 


Ben tot op heden nog niet gebeld😏


Ben tot op heden nog niet gebeld😏

Zal wel niet gebeuren ook. Vul maar gauw je profiel in...


Heb ik inmiddels gedaan


Dank voor het invullen, Gerrie, ik heb gelijk gekeken. Ik zie dat we vanuit de klantenservice op dit moment nog niet kunnen herplannen. Daarom heeft de collega die je vrijdag via Twitter sprak dit doorgezet naar de backoffice levering, die dit wel kan. Zij nemen contact met je op om de afspraak te herplannen. Alleen, die backoffice is in het weekend niet aanwezig. Dus vandaar dat je nog niet gebeld bent. Ik verwacht dat dit vandaag gebeurt.


Ik hoop het, gaat wel heel moeilijk allemaal, hoe moeilijk kan het zijn om gewoon een afspraak te wijzigen 😏


Inmiddels zie ik dat er op de 12e contact is geweest, en dat er nu een afspraak is gemaakt op een moment dat jij bij de afspraak aanwezig kan zijn. Fijn dat het nu geregeld is.