Skip to main content

Hoe kan ik geholpen worden bij KPN.

Elke dag een ander verhaal.

Laatste keer werd de verbinding gewoon verbroken, geen mogelijkheid om contact te krijgen.

 

Wachten nu al ruim 1 maand op een aansluiting

Oh dat klinkt niet best. Hier wordt je altijd goed geholpen. Kan je wat meer info geven zonder persoonlijke gegevens?


23 maart verbinding aangevraagd.

netjes alles bevestigd etc, met monteur voor de 24e

op 19 April contact gehad omdat we nog niks hadden ontvangen, alles zou goed komen

22 april weer contact gehad, nee nog niks verstuurd, uiterlijk morgen

23 april contact, is ergens al sinds het begin een probleem moet handmatig worden gedaan u wordt teruggebeld.

24 april maar weer gebeld niks vernomen, na 30 minuten in de wacht, ze ging even overleggen en toen dag verbinding, teruggebeld maar dat werkte niet meer


Hier zal een medewerker aan te pas moeten komen. Doorgaans reageren ze binnen 48uur na het plaatsen van je bericht.  Vul je profiel helemaal in met klantnummer etc dan kunnen ze meteen voor je aan de slag. 


Beste @Bijker, welkom! Dit lijkt me niet de bedoeling 😞. Wil je inderdaad je forumprofiel aanvullen en hier even laten weten dat je dat gedaan hebt? Dan kan ik met je meekijken. 


Hallo @Bijker Ik zie dat je je gegevens ondertussen hebt achtergelaten. Op basis daarvan zie ik dat je veelvuldig contact hebt gehad met de collega's van de klantenservice. Als ik zo lees zou je op de 24ste worden aangesloten, maar is er wat vertraging ontstaan. Er is ondertussen ook een noodpakket aangevraagd. Ik lees echter dat je gisteren hebt besloten dat het te lang duurde en dat je de aanvraag om die reden hebt geannuleerd. Ik weet de achtergrond van de vertraging niet, maar ik vind het erg jammer dat het zo gelopen is. 


Ik kreeg zaterdag te horen dat ik zondag kon bellen voor een noodpakket maar dit was niet mogelijk die zondag

Ze zou een klacht aanmaken en we zouden uiterlijk maandag om 18:00 iets horen.

Maandag rond 19:00 zelf maar weer gebeld en ik kreeg weer geen oplossing ik moest het maar afwachten het kon nog wel 3 dagen duren er waren geen oplossingen mogelijk ook geen noodpakket.

Aangezien we geen service kregen maar aan het lijntje werden gehouden besloten alle abonnementen voor internet, tv en mobiel bij KPN op te zeggen omdat er gedacht wordt in problemen en niet in oplossingen


Ik kreeg zaterdag te horen dat ik zondag kon bellen voor een noodpakket maar dit was niet mogelijk die zondag

Ze zou een klacht aanmaken en we zouden uiterlijk maandag om 18:00 iets horen.

Maandag rond 19:00 zelf maar weer gebeld en ik kreeg weer geen oplossing ik moest het maar afwachten het kon nog wel 3 dagen duren er waren geen oplossingen mogelijk ook geen noodpakket.

Aangezien we geen service kregen maar aan het lijntje werden gehouden besloten alle abonnementen voor internet, tv en mobiel bij KPN op te zeggen omdat er gedacht wordt in problemen en niet in oplossingen

Ik lees in het dossier terug dat je het nodig had om thuis te kunnen werken, dus ik begrijp jouw keuze. Wel erg jammer dat je jouw bestelling hebt geannuleerd en dat het zo is gelopen. Onze excuses hiervoor.:disappointed_relieved:


Reageer