Skip to main content
  • Hallo jaap hoe moet ik dat omzetten naar 2.4

Welk modem heeft u?


Hi @rogerdaniels, welkom op ons forum en bedankt voor jouw bericht. Net als Nick ben ik benieuwd welke Experia Box je hebt. Zo kunnen we je een gerichter antwoord geven.


Heb geen experia boks maar een modem 12,maar ik kom er niet in wil het omzetten naar 2.4  maar kom niet in het modem


hallo Ron heb met het verkeerde account aangemeld via facebook .

Mijn vraag is hoe kom ik in het modem om het te veranderen van 5mhs naar 2.4 te zetten ik kom niet in het modem zegt iedere keer verkeerd wachtwoord


Alleen met de v10 kan dat. Met alle anders modems kan je dat niet veranderen.


Heb geen experia boks maar een modem 12,maar ik kom er niet in wil het omzetten naar 2.4  maar kom niet in het modem

hier kun je zien  hoe je kunt inloggen in de KPNbox 12 en de 5Ghz kunt uitzetten.


  • Hallo jaap hoe moet ik dat omzetten naar 2.4

Helaas vertel je niet om welke experia het gaat.

De inloggegevens van alle Experiaboxen  kun je hier zien, klik de juiste box aan.
En schakel de 5Ghz uit als je alleen de 2,4 Ghz wilt gebruiken.
 

En @Joep1965 bedoeld dat alleen de V10, de V10A en de box12   5Ghz hebben, de andere boxen hebben dat niet.


het draait om kpnbox12


Die heeft 2.4Ghz band en de 5 GHz band maar is niet apart in te stellen. Of aan/uit te zetten.


Die heeft 2.4Ghz band en de 5 GHz band maar is niet apart in te stellen. Of aan/uit te zetten.

Als ik het topic KPN Box 12 – Instellingen webinterface | KPN Community bekijk, denk dat het anders is.

Op het “basic” scherm staat een knop enable radio 2.4 en enable radio 5 GHz, daarmee kan die 5 GHZ band uit. De waarheid kan anders zijn, ik heb geen KPN Box V12.:grinning:

Groet Bart