Skip to main content
Goede avond, volgens de berichten in mijn e-mail Box wordt 2 aug mijn internet opgeleverd.

vreemd want ik ben er niet. Ik ben tot 12 aug op vakantie. Wat ook is gereld door u is het opzeggen van mijn oude abonnement van Telfort ( ook KPN)



ik ben dus afgesloten maar jan nog niet worden aangesloten. Hierdoor ligt het alarm thuis er uit en zal een inbraak niet worden herkend.



Dit is dus niet goed gepland en zeker zonder overleg net mij. Wie is er aansprakelijk voor als er iets gebeurt?



Kpn?



Admin: titel aangevuld ter verduidelijking
Alas je besteld kan je toch een datum aangeven wanneer het abonnement in moet gaan? Wijkt de datum af van wat je hebt opgegeven? Ik denk dat je beter de klantenservice kan bellen. 0800-0402.
Welkom op het forum, Theo! Op het moment dat je bij ons een abonnement afsluit kun je kiezen of je gebruik wilt maken van de overstapservice en kun je een wensdatum aangeven. Heb je dat ook gedaan? Als je daar hebt gekozen voor 'zo snel mogelijk' dan kiezen wij een datum. In je bevestiging staat die datum. Je Telfort abonnement zeggen wij pas op, op het moment dat onze diensten actief zijn.



Als je die leverdatum graag anders zou willen zien is de kortste klap om even te bellen. Maar ik kan hier ook voor je naar kijken. Vul in dat geval je forumprofiel in en laat dat hier even weten 🙂