Skip to main content
Beantwoord

Hoeveel ruimte is er nodig voor de glasvezelaansluiting in de meterkast?

• 30 maart 2022
  • 4 reacties
  • 2150 keer bekeken

Hoeveel cm heb ik nodig in mijn meterkast voor het aanleggen van de glasvezel aansluiting.

Beste antwoord door Anonymous

Ventura schreef:

Hoeveel cm heb ik nodig in mijn meterkast voor het aanleggen van de glasvezel aansluiting.

Hallo @Ventura als er bij jou glasvezel aangelegd gaat worden, komt er eerst een schouwer langs om te kijken op welke plaats in de meterkast de glasvezelaansluiting het beste ka komen, hij/zij plakt dan een sticker met de juiste maat in de betreffende ruimte, dat zal ongeveer 20x12cm zijn, zie onderstaand voorbeeld:

Wie jokt er? Informatie over wie het glasvezelkastje monteert klopt niet. |  KPN Community

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+19
  • Superuser
  • 22050 reacties
  • 30 maart 2022

Plaats even een foto van de situatie.  Maakt het wat duidelijker. 

• 0 reacties
  • Antwoord
  • 30 maart 2022
Ventura schreef:

Hallo @Ventura als er bij jou glasvezel aangelegd gaat worden, komt er eerst een schouwer langs om te kijken op welke plaats in de meterkast de glasvezelaansluiting het beste ka komen, hij/zij plakt dan een sticker met de juiste maat in de betreffende ruimte, dat zal ongeveer 20x12cm zijn, zie onderstaand voorbeeld:

Wie jokt er? Informatie over wie het glasvezelkastje monteert klopt niet. |  KPN Community

• Auteur
  • Topper
  • 10 reacties
  • 30 maart 2022

Hallo @JanD die 12cm is voor mij dan ruim voldoende,ik heb nu 19cm in de breedte over...de hoogte is geen probleem. 

Bedankt zover.

• 0 reacties
  • 30 maart 2022
Ventura schreef:

Hallo @JanD die 12cm is voor mij dan ruim voldoende,ik heb nu 19cm in de breedte over...de hoogte is geen probleem. 

Bedankt zover.

Hallo @Ventura , dan moet het altijd kunnen passen en graag gedaan.

Succes.