Skip to main content
Goedenavond,

al weken steeds storing bij TV , hebben het steeds opnieuw ingesteld maar oké vanmiddag iem.van u aan de lijn gehad omdat niets het meer deed dus kon niet anders dan met mobiel nr.bellen,kon ook verder niets opzoeken maar met u gebeld en het heeft ons € 15 gekost, probleem opgelost want krijgen morgen een nieuw internetkastje maar ik vind het wel erg duur omdat je dan niet kunt bellen en toch wel jullie hulp nodig hadden in ieder geval daar bedankt voor.Maar kan ik deze kosten declareren?

fam.Fransen



Admin: Adresgegevens verwijderd in verband met privacy.

Hi Woelders, welkom op het forum. Fijn om te lezen dat de oplossing nabij is. Ik vraag me wel af hoe het mogelijk is dat er € 15.- in rekening is gebracht. Het nummer van de klantenservice is 0800 0402 en is gratis, wij brengen hiervoor geen kosten in rekening. Mag ik vragen hoe je op dat bedrag komt en voor de zekerheid naar welk nummer je hebt gebeld?



Ik hoor graag van je.
Klopt maar alles deed het niet meer tv/telefoon en internet dus kon ook niet googelen voor tel.nr.en moesten met de mobile bellen we hebben een nr. 1885 gebeld en die verbond ons met KPN door en toe zag mijn man later dat dat gesprek bijna € 15 had gekost vandaar het berichtje

vanmiddag ook inderdaad met dit gratis nummer gebeld omdat internet niet helemaal perfect werkte maar toen stond dit gratis nummer op de doos,ik hoor graag van u
Dan ben je nu dus ook bekend met nummer 1885. Nooit meer doen dus.
Ik wil mij graag afmelden voor dit forum
Dat verklaart dan een hoop, volgende keer dus 0800 0402. Zoals verzocht heb ik je account verwijderd hier. 🙂

Onterechte kosten 1885


Verklaar u nader...


Kosten op mijn faktuur van 1885 ik weet zeker dat ik niet gebeld heb op die dag en dat tijdstip wat moet je hier nu mee

ik denk ook naar een andere provider over te gaan als ik lees dat kpn dit heel vaak doet van die spookfacturen sturen

 


Verklaar u nader...

??