Skip to main content

Ik zou graag een 200 Mbit/s abonnement aanvragen, maar Fourstack geeft onderstaand aan als max.

Hiervan halen we max 50 Mbit/s en in de avond nog minder. Met thuis werkende, lerende  en gamende kinderen is dit niet echt hosanna. Mijn zoon moet behoorlijk grote media bestanden downloaden en uploaden naar zijn werk, maar dat duurt vele uren. Ook de TV moet hierbij worden opgeteld.

Nu is er afgelopen week wel aan het netwerk gewerkt en werd aangegeven dat het om verbeteringen ging, maar kan ik nergens vinden wat deze verbeteringen gaan inhouden.

Afgelopen dinsdag heb ik ook al contact gehad met kpnnetwerkNL dat mijn adres op hun GIS kaar niet klopt, en dat ik zo nooit in de gaten kan houden of er eventueel glasvezel wordt aangelegd. Men zou dit gaan aanpassen, maar ben benieuwd. Denk dat KPN een oude GIS kaart gebruikt.

Ik kan ook niet naar Ziggo, want daar ligt geen kabel van bij het huis. Dan moet ik naar de overkant van de sloot en dan de woonwijk in.

 

Wie weet er raad?

Meer zit er blijkbaar niet in. Zoveel mogelijk bekabeld werken. Meer kan je niet doen.


Meer zit er blijkbaar niet in. Zoveel mogelijk bekabeld werken. Meer kan je niet doen.

Alles is bekabeld. Het is gewoon waardeloos in deze tijd dat je nog over een koper kabeltje moet, en dat er geen gang zit in glasvezel.