Skip to main content

In het weekend de beide mobile abonnementen verlengd en vandaag gebruik gemaakt van het verlengaanbod van de thuisaansluiting. Alles blijft met de thuisaansluiting bij het oude, maar de komende 6 maanden elke maand10 euro korting.

Het leek mij wel aardig om die korting te gebruiken om ervaring op te doen met een hogere internetsnelheid in afwachting van de komst van glasvezel. 

Blijkt dat de prijs  van de snelheidsverhoging na de verlenging is verhoogd van 5,98 naar 15,98. 

Lijkt  mij een foutje toch KPN!

Hoi @Punter. Heb je tijdens het verlengen van jouw thuis abonnement gekozen voor een snelheidsverhoging voor een bedrag van € 5,98? Zo ja welke snelheid? Staat dit ook op de bevestiging die je hebt ontvangen? Als dit het geval is dan lijkt het inderdaad alsof er een vergissing is gemaakt. Je zou verwachten dat deze snelheidsverhoging dezelfde prijs behoudt, vooral als je net het verlengingsaanbod hebt geaccepteerd. Ik raad je aan om contact op te nemen met onze klantenservice (0800 0402) om dit te bespreken. Zij kunnen voor je uitzoeken of er sprake is van een fout. Hopelijk kunnen ze het voor je oplossen!

Tijdens een kortingsperiode mag je niets veranderen. Want dan vervalt de korting.

Beste Vikash. Dank voor de reactie. Ik heb de aanpassing van de snelheid niet tijdens het verlengproces geregeld. Ik weet dat het verhogen van de snelheid voor de verlenging 5,98 kostte en dat dit na de verlenging 15,98 is. Bij de prijs is dus simpelweg het kortingstientje opgeteld. Jammer.

Ik er ben er uit. Wat werd aangekondigd als 15,89 i.p.v. 5,89 voor de snelheidsverhoging, wordt in het bestelproces uiteindelijk via plussen en minnen weer gereduceerd tot 5,89. Eind goed, al goed dus. 

Jammer dat je op deze manier in eerste instantie op het verkeerde been gezet wordt.

Ik er ben er uit. Wat werd aangekondigd als 15,89 i.p.v. 5,89 voor de snelheidsverhoging, wordt in het bestelproces uiteindelijk via plussen en minnen weer gereduceerd tot 5,89. Eind goed, al goed dus. 

Jammer dat je op deze manier in eerste instantie op het verkeerde been gezet wordt.

@Punter Wat fijn om te horen dat je uiteindelijk een antwoord op je vraag hebt gekregen!

Reageer