Skip to main content

Beste!

Ik zit dus op het 50mb internet abbonement

Alleen vraag ik mij af waarom ik in MijnKpn als upload 5mb zie.. Ik heb glasvezel hoort de upload snelheid dan ook niet 50mb te zijn?

 

Nee dat hoort de snelheid niet te zijn. U bent waarschijnlijk automatisch omgezet naar glasvezel. Alles blijft dan qua abonnement zoals het was. U kunt nu wel het abonnement aanpassen naar een symmetrische snelheid.  U heeft wellicht nog een oude abonnementsvorm.  Bel eventueel met de klantenservice 0800-0402 om te overleggen of het abonnement nog bij u past.


Nee dat hoort de snelheid niet te zijn. U bent waarschijnlijk automatisch omgezet naar glasvezel. Alles blijft dan qua abonnement zoals het was. U kunt nu wel het abonnement aanpassen naar een symmetrische snelheid.  U heeft wellicht nog een oude abonnementsvorm.  Bel eventueel met de klantenservice 0800-0402 om te overleggen of het abonnement nog bij u past.

Ik ging van delta coax naar glasvezel kpn, tijd geleden gaf kpn mij een upgrade naar 200mb voor zelfde prijs als 50mb al had ik daar op 20mb up


Welke snelheid meet je als je meet met een bekabelde pc of laptop?


Download 64.6mbit upload 18.8mbit


Dan raad ik je aan om te bellen met de klantenservice 0800-0402. 


Dan raad ik je aan om te bellen met de klantenservice 0800-0402. 

Omzetting in de fritzbox heb namelijk de 7590 ax

Is het nu 64mbit en 44.8mbit


Meet u op een bekabeld aangesloten pc of laptop? 


Meet u op een bekabeld aangesloten pc of laptop? 

Klopt!


Je zit nog op het koper profiel. Hoe lang heb je nu glasvezel? Heb hier ook nog oud 50/5 abonnement. Maar had op koper al 70/30. En nu op glas 70/70. Dat hoort bij jou ook zo te zijn.


Je zit nog op het koper profiel. Hoe lang heb je nu glasvezel? Heb hier ook nog oud 50/5 abonnement. Maar had op koper al 70/30. En nu op glas 70/70. Dat hoort bij jou ook zo te zijn.

Jaar of 2, Ik heb bij kpn nooit op koper gezeten.. Alleen bij Delta.. Kreeg nu als upload rond 80mbit download blijft het zelfde


Delta gebied.…

Daar ligt vrijwel nergens KPN glasvezel. 

Ik denk dus nu dat je echt op koper zit.

Zit het modem met de DSL of de WAN bus aangesloten?


Kpn heeft het hier wel aangelegt hoor, op de wan

 


Dan morgen kpn even bellen. Met je mobiel. Dan kunnen ze een meting doen. En het eventueel inschieten bij de afdeling. 

Het gratis nummer van kpn is 0800-0402 ( <- indien mobiel aantikken om te bellen)
Je kunt bellen van maandag t/m vrijdag van 08:00 tot 18:00 uur
en op zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur
Zon- en feestdagen gesloten.


Zal ik doen!


Kan je eens een foto maken van aansluitwijze 


 


Waarom hangt hier geen TK_01 NT? In principe zou dit gewoon moeten werken maar u heeft wel extra kans op storing zo. Via KPN een nieuw glasvezelkastje(NT) aanvragen. Die klikt u er zo op.


Deze is opgehangen toen de monteur het kwam installeren, ik zal dan inderdaad kijken om een nieuwer kastje aan te vragen!


dit is gewoon een actuele Gpon ONT. deze hoeft helemaal niet vervangen te worden als deze gewoon goed werkt. alleen als je een snelheids verhoging aanvraagt naar 1gbit/sec zal deze vervangen worden voor een XGS-Pon ONT.


dit is gewoon een actuele Gpon ONT. deze hoeft helemaal niet vervangen te worden als deze gewoon goed werkt. alleen als je een snelheids verhoging aanvraagt naar 1gbit/sec zal deze vervangen worden voor een XGS-Pon ONT.

Dat overweeg ik iig ook!


Reageer