Skip to main content

Hotspot instellen op de iphone en de ipad gebruiken voor internet ging altijd probleemloos. Nu zie ik op de ipad wel de verbinding met de hotspot van de iphone, maar internet ho maar! Wat is hier aan de hand? Ook met de 2e iphone (kpnabonnement 2 nummers op hetzelfde adres) lukt het niet meer.

Geen idee @frAncky . Dat is een functie van jouw telefoon die bij mijn weten verder los staat van onze diensten.   Uiteraard moet je wel mobiel bereik hebben. Je hebt wel gewoon mobiel bereik neem ik aan?

heeft de iphone misschien recentelijk een update gehad? Heb je het al eens helemaal op nieuw proberen in te stellen?

Goedemiddag, zoals je kunt lezen gaat het niet alleen om mijn iphone. Als dat zo was ga ik natuurlijk verder zoeken. Bijv. bij Apple. Maar ook de ANDERE iphone is met de verbinding gestopt via hotspot. Toeval?
Da’s vreemd toch. 2 jaar geen problemen. Abonnement loopt af op 22 oktober, maar ik verleng gewoon voor een maand en op 2 iphones doet tegelijktijd hotspot het niet meer.!?
Wel het blauwe vinkje, wel de 2 schakels (dus verbinding!), maar geen toegang tot internet! Wat is hierop uw antwoord? Ik denk dus dat het WEL met jullie dienst te maken heeft. Zoeken jullie toch even verder svp. Als er meer informatie nodig is, bel me dan gerust. Anders zoek ik dus volgende maand een andere provider. 

Ik snap dat je deze conclusie trekt, @frAncky . Zeker als het op twee apparaten tegelijk gebeurd.  Maar ik zou oprecht niet weten wat ik moet checken. Wij leveren een mobiel signaal en als ik het goed lees, werkt dat goed toch?

Een hotspot maken is iets wat je telefoon/iipad doet.  Die zorgt er voor dat het mobiele signaal omgezet wordt naar een lokaal signaal zodat jij er via wifi op kan. Daar hebben wij eigenlijk verder niks mee te maken.  

Is er nog iemand anders in het huishouden die kan proberen om met zijn/haar telefoon een hotspot te maken? 

Reageer