Skip to main content

KPN geeft de mogelijkheid om buitenshuis gebruik te maken van KPN hotspots als je een internetabonnement bij KPN hebt.

citaat:

Klanten met een internetabonnement
Ga naar wifi.kpn.com en log in met uw KPN ID.  Een pagina opent, met daarop alle benodigde informatie om verbinding te maken met de hotspots.

Na meerdere pogingen lukte mij dit helaas niet, dus contact opgenomen met de hotspot klantenservice.

Na enig naslagwerk wist de medewerker mij  op 18-8-21 te vertellen dat dit helaas niet mogelijk was voor klanten die onlangs van Telfort bij KPN zijn ondergebracht.

Hierbij doe ik een appel op KPN om deze 'rechtsongelijkheid' op te heffen en zo lang dit niet gerealiseerd is hierover op de website duidelijker te zijn. Voorkomt onnodig zoekwerk en teleurstellingen.

Hallo @Brazil20 , er is mijns inziens niets ondduidelijks aan. Het is voor KPN-klanten, en jij bent een TFT-klant die bij KPN is ondergebracht met de TFT-voordelen en TFT-prijzen.

Wil je van de KPN-diensten gebruik kunnen maken zul je over kunnen stappen naar een ‘echt’ KPN-abonnement als je verplichte contract bij TFT om is met de bijbehorende KPN-prijzen en KPN-voorwaarden.


Alles wat je vroeger bij Telfort niet had, dat heb je nu nog steeds niet zolang je nog een Telfort abonnement hebt. KPN gaat niet zomaar functies toevoegen aan zo'n oud abonnement. 


Beste Nick, heb een volledig internet abonnement bij KPN en zij stellen dat je dan gebruik kunt maken van hotspots. In de praktijk blijkt dat dit alleen werkt als je ook een abonnement hebt voor je smartphone. Ook de medewerker van de klantenservice van KPN was hier verbaasd over. 


Ik moet ook wel zeggen dat ik weinig precieze info hierover kan vinden op de KPN site.


Heb je nu een echt KPN abonnement of een KPN TFT (overgegaan van Telfort naar KPN) abonnement, bij het eerste heb je er recht op dat het werkt, bij de tweede niet omdat je volgens de toezeggen alle Telfort voorwaarden blijft behouden tot je overstapt op een andere abonnementsvorm.

En even voor mijn info, Welke rechtsongelijkheid heb je het over, een KPN klant kan geen data meenemen, en betaald meer per maand, dus ga jij dat dan inleveren en even bij betalen.

En zo zijn er nog wel wat verschillen, even de voorwaarden doorlezen die bij je overeenkomst horen, die is voor iedereen precies hetzelfde met hetzelfde abonnement.