Skip to main content

Beste , 

Mijn huidige contract is verlopen en ben natuurlijk bezig met oriënteren wat de nieuwe mogelijkheden zijn. Nu heb ik gebeld en kreeg een slecht sprekende mevrouw aan de lijn die stug bot reageerde dat er momenteel geen acties lopen. 

 

Normaal gesproken valt er nog iets te onderhandelen om klant te blijven bij kpn maar in dit geval dus niet.

 

 

 

 

Ik overweeg om toch over te stappen als dit ook echt niet mogelijk is of toch wel ? 

 

Bij de concurent zal ik momenteel voordeliger uitkomen ook omdat ik F1 fan ben en geen extra pakket dan hoef aan te schaffen.

 

 

Zijn er wel mogelijkheden dan lees ik die graag want ben toch altijd een tevreden klant geweest afgelopen jaren.

Uw contract verloopt niet maar loopt gewoon door met dat verschil dat het nu maandelijks is op te zeggen. Gelukkig strooit kpn niet meer met allerlei kortingen want daardoor werden de abonnementen duurder. Wil u echt voor een dubbeltje op de eerste rang zitten dan zult u iedere jaar over moeten stappen naar een andere aanbieder. Beter wordt het niet goedkoper misschien wel.


@moderator 

 

Deze topic mag verwijderd worden.

Na nogmaals iemand te hebben gesproken is er toch een overeenkomst gemaakt. 

 

Blijkbaar kan het dus wel maar je moet de juiste persoon spreken die er verstand van heeft en de klanten wil behouden. 

 

Wat alleen jammer is dat klanten wel weg zullen lopen als ze die persoon aan de lijn krijgen die ik in eerste instantie kreeg.

 

 


Door u zullen de prijzen weer omhoog gaan. Bedankt.


Door u zullen de prijzen weer omhoog gaan. Bedankt.

Die gaan toch wel omhoog alle nieuwe klanten die de superwifi willen hebben en de win actie moet ergens van betaald worden. De afdeling rettentie doet dit trouwens al jaren van alle providers. Zolang maar niet elke klant op hetzelfde idee komt.