Skip to main content
Beantwoord

Huidige router omruilen voor de Box 12

• July 11, 2021
  • 5 reacties
  • 40 keer bekeken

Hallo 

Ik wil graag de nieuwe router de v12

*Admin: afgesplitst en eigen topic aangemaakt. 

Beste antwoord door Jasper van KPN

Hoi @WildDog, welkom op het forum. Ik begrijp dat je de KPN Box 12 wilt, waarvoor is dat? Is er iets aan de hand met jouw huidige modem? Als een modem defect is kunnen we kijken of die vervangen kan worden, maar daarbij hebben we geen invloed op het model wat je krijgt. Kan je meer vertellen over de situatie?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • July 11, 2021

Ik wil graag de v12 

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • July 11, 2021

Die krijg je misschien als het huidige modem kapot is en jouw lijntype ervoor geschikt is.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • July 11, 2021

Het ding heeft nog wat kinderziektes.

En oude laptops willen er niet mee verbinden.

• July 12, 2021

dat is meestal niet mogelijk.Vaak bij een omruil wordt de v10 geleverd.Welk modem heeft u nu?Alleen de v7 en ouder en soms de v8 wordt omgeruild.en waarom wilt u de box 12?

Jasper van KPN
Moderator

Hoi @WildDog, welkom op het forum. Ik begrijp dat je de KPN Box 12 wilt, waarvoor is dat? Is er iets aan de hand met jouw huidige modem? Als een modem defect is kunnen we kijken of die vervangen kan worden, maar daarbij hebben we geen invloed op het model wat je krijgt. Kan je meer vertellen over de situatie?