Skip to main content

Beste heer/mevrouw, 

Ik heb eigenlijk exact hetzelfde probleem als khuisman hierboven. Ik ben erg benieuwd naar de reactie hierop en naar wat ik kan doen om internet te krijgen op mijn huisnummer met toevoeging A, wat voorkomt uit een gesplitste woning. Ik woon op een bovenwoning. Bij voorbaat dank! 

Met vriendelijke groet, 

Suzanne

*Admin: bericht afgesplitst en nieuw topic aangemaakt.

Hi Suzanne, welkom op het forum. 

Ik neem dat je toevoeging een officiële toevoeging is die ook in de gemeentelijke administratie voorkomt? De tweede vraag is of je wel een aansluitpunt hebt in je woning. Wanneer je dit niet hebt klopt het dat je bij ons niet bekend bent. Weet jij of er na de splitsing van je woning eentje is aangelegd? 

Zou je ook je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Dan kan ik ook meekijken.

Ik hoor graag van je. 


Beste Peter, Dank voor je antwoord.  Ik heb mijn profiel ingevuld. En het huis is officieel gesplitst ja,  maar dat was voordat ik het kocht, dus ik heb geen idee of er een kabel ligt. Ik denk eigenlijk van niet, gezien.. Is het mogelijk dat iemand dit checkt? 

Groeten, Suzanne


Is het mogelijk dat iemand dit checkt? 

Zeker, dat heb ik gedaan. Volgens ons heb je daar simpelweg geen aansluiting. Maar het kan wel zijn dat wij het verkeerd hebben, komt soms voor bij het afsplitsen van woningen. Heb jij ergens in je woning iets wat op onderstaand plaatje lijkt? 

Je mag me overigens Alex noemen. @PeterG heeft hier nog niet gereageerd. :wink: