Skip to main content

Goedemiddag,

Ik kan mijn website niet meer uploaden, daar had ik nooit problemen mee.

Kan iemand mij nog een tip geven. Ik zelf kom er zo niet uit.

 

groetjes Jan-Werf

KPN is gestopt met eigen homepages @JanWerf zie onderstaande uitleg:

 


Hallo N.N.

Ik heb niet via de kpn mijn website, maar via een andere.

Er is daar laatst een onderhoudsbeurt geweest en heb dus nieuwe instellingen gekregen.

Het probleem is dat ik geen verbinding kan krijgen, terwijl na controle, dat de instellingen wel goed zijn.

Nu ben ik bang dat de modem K12 dit tegenhoud, als zogenaamd geen veilige website, maar dat is hij dus wel degelijk. Hoe kom ik in de modem en hoe kan ik in de firewall daar aangeven dat het veilig is?

 

gr. Jan-Werf


Wacht s.v.p. op de reactie van een medeforumlid of van KPN, ik heb zelf geen inzicht in de KPN Box12 en/of FTP @JanWerf 

Succes.

 


Toch bedankt voor het antwoord N.N.

Wellicht zijn er nog andere die me dat wel kunnen vertellen.

groetjes Jan-Werf


Hoe en wat probeer je te uploaden @JanWerf ? 


Hallo Salty Bart.

Ik probeer een website van X5-EVO te uploaden naar mijn domein.nl

Er is daar een onderhoud geweest en heb toen nieuwe instellingen voor de parameters gekregen. Na controle, zijn die instellingen juist.

De website in kwestie is voorzien van een ingebouwde upload-Machine, alleen ik kan nu niet verbinden naar die server. Het moet hem waarschijnlijk in de veiligheidsinstellingen zitten van de KPN modem ??

Met vr.gr. Jan-Werf


Wat voor error krijg je ?
Ik denk niet dat het in het modem zit, ik vermoed dat de server waar je naar toe upload nieuwe restricties heeft gekregen.


Hij zegt:

Kan geen verbinding maken met server

Algemene Fout

(Connection attempt timed out.)

Het betrof eerst een FTP verbinding, die is gewijzigd in FTPS, met een nieuwe gebruikersnaam en nieuw wachtwoord. Deze nieuwe instellingen zijn gecontroleerd en, deze kloppen. wat houd het nu tegen vraag ik me dan af.


Zorg dat je ook de port goed ingesteld heb staan, deze info zou je gehad moeten hebben van je hosting provider. Als dit allemaal prima is, schiet ff een ticket in bij je hosting provider.
Dit probleem heeft niks met kpn te  maken.


Die staat hier op 990 en er staat een 3 bij gelijktijdige verbindingen.

Ik ben bang dat je verder wel eens gelijk kon hebben.

Gr. Jan-Werf


Dat zou normaal goed moeten zijn.


Ik heb in elk geval doorgegeven nu, dat dit aan de KPN zou liggen, geloof ik ook niet zo


Welk ftp programma gebruikt u? FilleZilla? Of iets anders?


Hoi Nick83,

Dat filie zilla zegt me niet zoveel, 

wij maken gebruik van de ingebouwde ftp (nu ftps) van X5-EVO en wij uploaden het naar mijn domein.nl, daar hebben we een stukje web-ruimte.


Hoi Nick83,

Dat filie zilla zegt me niet zoveel, 

wij maken gebruik van de ingebouwde ftp (nu ftps) van X5-EVO en wij uploaden het naar mijn domein.nl, daar hebben we een stukje web-ruimte.

Tja, daar kunnen we niet zoveel mee. Dat is een betaald programma voor zover ik dat kan zien. Dat kunnen we niet uitproberen. Dus dan houd het op. U zou contact op kunnen nemen met de makers van dat programma. Volgens mij hebben ze ook een soort forum.


toch bedankt voor de moeite Nick83 :)


Aan allen, mijn probleem is opgelost.

Bedankt voor het meedenken.

 

gr. Jan-Werf


@JanWerf Fijn om te horen! Als je de kans ziet, laat je nog weten wat voor jou de oplossing geweest is? Mogelijk zijn meelezers die jouw topic tegen komen hier ook weer mee geholpen.


Hallo Alexandra,

Ik heb een website X5-EVO en die upload ik naar Mijn Domein.nl

Die website heeft een ingebouwde uploadmachine, wellicht heeft dat er niets mee te maken, maar hoe dan ook, wij hebben daar een stukje webruimte. Er is daar onlangs een onderhoud gepleegd en we hebben toen nieuwe codes voor de parameters gekregen. Het probleem zat het hem in de poort. Dat was eerst 990, maar dat is nu veranderd in een ander poortnummer. Ik heb nagevraagd, of dat veilig was, dat was het geval. We hebben in elk geval (wellicht helemaal niet nodig), de hele pc door gescand en het zag er allemaal keurig uit.

Aan iedereen nogmaals bedankt voor het meedenken.


Reageer