Skip to main content

Hallo. Ik heb net contact gehad met een medewerkster van de klantenservice en die heeft mij hier na toe verwezen omdat zij niets meer voor mij kon betekenen.

wij hebben last van slechte WiFi en daarvoor is ook al een kpn monteur geweest en heeft alles in orde gemaakt en dat is voor een aantal weken goed gegaan en nu is het weer slecht. 
pik heb alle stappen die kan doorlopen als klant van kpn gedaan ik heb de WiFi manager al een aantal keer doorlopen maar de download en upload blijft slecht

En nu op dit moment blijft de manager hangen op instellingen experia box het ✔️ blijft oranje.

ik heb samen met de klantenservice medewerkster ook al de experia box gereset en alles blijft slecht. 
kunt u mij helpen alstublieft.

****** **

groet petra slot

*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid, gegevens verwijderd i.v.m. privacy en verplaatst naar juiste board

Werkt het met een bekabelde pc of laptop wel goed?


Hoi @Petra slot, welkom bij ons op het forum. Mijn mogelijkheden zijn vergelijkbaar met de collega's die je telefonisch hebt gesproken, ik weet niet of ik meer voor je kan doen maar ik denk graag mee natuurlijk. Je noemt dat de Wifi slecht is, zowel upload en download. Hoe slecht is slecht precies, wat komt er uit een speedtest als je deze doet? En net als Joep ben ik ook benieuwd naar de snelheid als je het met een kabel test. Zou je ons daar meer over kunnen vertellen?