Skip to main content

Heb een mobiel nummer genomen bij de kpn. Maar hoe krijg ik nu korting op mijn plus pakket. Als ik het bestel betaal ik gewoon de prijs en krijg ik geen korting. Wij hebben ook tv thuis van de kpn

 

 

 

@Brie1968 Bedankt voor je bericht hier op ons Forum, Welkom!

Normaliter gebeurt dit automatisch. Als dit bij jou niet het geval is, moet dat even handmatig rechtgezet worden. Als je mobiel en vast bij KPN hebt heb je inderdaad gewoon recht op de €5,00 korting. 
Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan kijk ik even met je mee.

 


Ik heb mijn gegevens ingevuld


@Brie1968 Bedankt voor het invullen van je gegevens. 
Ik heb je huishouden compleet gemeld. Binnen 24 uur ontvang je hier een bevestiging van en gaan alle voordelen in. 

 


@Brie1968 Bedankt voor het invullen van je gegevens. 
Ik heb je huishouden compleet gemeld. Binnen 24 uur ontvang je hier een bevestiging van en gaan alle voordelen in. 

 

Ik heb nog niets ontvangen 

 

Groetjes 

Brigitte


@Brie1968 Goed dat je dit meldt. Ik kijk meteen even mee. :thumbsup_tone2:


Ok dank je wel. Heb nu een melding ontvangen. Maar hoe kan ik nu een entertainment pakket kiezen. Als ik er 1 invul staat daar nog stééds de normale prijs en geen 5,00 euro korting.


@Brie1968 Top dat de registratie binnen is. Je zal zien, er wordt gewoon €5,00 van de totale prijs afgetrokken. Dit is te zien onder het kopje ‘Uw voordelen’ in de MijnKPN App. 
Daar komt te staan €5,00 entertainment korting.