Skip to main content

Zie ik tot mijn genoegen dat het internet bij mij in de straat eindelijk een factor 10 sneller kan. Om hier gebruik van te maken moet ik over stappen op KPN hussel. Op zich helemaal nix mis mee maar als ik van Compleet over wil stappen op Hussel dan moet ik 20 euro per maand meer gaan betalen. Ik vat het even niet.

Tja dat kan. Wilt u sneller internet, dan zult u daarvoor moeten betalen. Welk abonnement met welke extra's heeft u nu dan?


Bijna de helft meer dat vind ik best veel. Ik heb nu een compleet abonnement inclusief mobieltjes, tv en telefoon


Wat was je oude snelheid, wat je nieuwe en welk abo heb je? Ik vraag dat omdat het in principe niet perse nodig is om voor het gebruiken van die hogere snelheid en nieuw abo af te sluiten. Zo heb ik nu 50 Mb/s, ik ga binnenkort naar 152 en mijn huidige abo is een "tot 100/10 Mb/s" dus zelfs met dat abo ga ik al van 50 naar 100 Mb/s, wat voorlopig echt genoeg is. Dus ik heb geen nieuw abo nodig. Alleen als ik 4k TV zou willen kan dat niet met mijn huidige abo en zou ik wel over moeten naar Hussel. 


Bijna de helft meer dat vind ik best veel. Ik heb nu een compleet abonnement inclusief mobieltjes, tv en telefoon

Ja, dat zegt niets... Compleet is geen abonnementsvorm. Wat staat er allemaal op uw factuur?

 


Goedemorgen @Ray_Har, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Omdat er waarschijnlijk een ander lijntype moet wordt geselecteerd gaat dit vaak gepaard met een wijziging van je abonnement om dit te bewerkstelligen. Het hoeft niet altijd, maar tegenwoordig vaker wel dan niet. Om te kijken of we in jouw geval het abonnement zo kunnen laten of niet, heb ik wat gegevens nodig. Zou je jouw Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Dan ga ik het een en ander controleren en kom ik bij je terug met een duidelijk antwoord!


Susan, super bedankt voor je antwoord, ik zal het aanpassen. Maar als het goed is dan heb ik telefonisch een snelheid verhoging op basis van het huidige abonnementsvorm kunnen regelen.


Helemaal goed. Heb je ook op bewaren / opslaan gedrukt? Ik zie namelijk nog geen gegevens, behalve je naam.. Mocht ik je nog kunnen helpen dan hoor ik het graag, maar is het al geregeld telefonisch dan is dat ook helemaal prima!


Staat er inmiddels bij


@Ray_Har klopt je blijft je pakket gewoon behouden en de snelheid 100/100 is beschikbaar gemaakt en ook aangevraagd! Dit zal rop 26 maart doorgevoerd gaan worden, volgens de huidige planning! :slight_smile:


Reageer