Skip to main content

Vorige week zijn ze begonnen met het aanleggen met glasvezel in de wijk en ook in de straat. Bij alle buren steekt bij de voordeur nu een rode spriet uit de grond behalve bij 3 woningen die hier los van staan waaronder mijne. 

Bij T-Mobile speelde dit vorig jaar ook al en die zijn gewoon oprecht de kabel vergeten bij die 3 huizen. Aangezien jullie nog bezig zijn ben ik benieuwd of dit wel helemaal goed is gegaan qua aanleg en waarom er dan geen kabel uit de grond steekt bij  mijn woning. (Er is ook niet gegraven ervoor en richting de voordeur).

wat je beste kan doen is naar de mensen toelopen en vragen hoe het zit

Is jouw huis echt hetzelfde soort huis als de andere huizen? Of is jouw huis misschien een tijdelijke woning? Woonwagen? Op nominatie om gesloopt te worden? Huurhuis wat eigendom is van iemand die geen glasvezel wil?

Hoi @RD1989 

Welkom op de community van KPN.

Voor dit soort specifieke vragen, kun je het beste terecht bij Netwerkbeheerder KPN, die gaat over de aanleg en onderhoud van het Glasvezelnetwerk van KPN.
Op hun website kun je dan met je huisnummer en postcode zelf checken wat er bij jouw gaat gebeuren en ook wanneer.

Daarnaast kun je Netwerkbeheerder altijd even bellen, voor nadere informatie over de aanleg in jouw straat.

Website Netwerkbeheerder KPN:

Telefoonnummer Netwerkbeheerder KPN:

• 0880 06 37 44 (bereikbaar op werkdagen tussen 8:30 en 17:00 uur).

Bedankt. De reden is bekend(vervuilde grond).

Wat ik wel echt zeer onbeschoft vind is dat ze een paar klinkers van mijn plantenbak rand hebben weggehaald om de straat op te vullen toen ze ergens te kort kwamen waarschijnlijk. Echt ongelooflijk weer. 

Hoi @RD1989 

Gelukkig is de reden nu bekend, het gaat dus om vervuilde grond rondom je woning, wat mij al sowieso al geen prettig idee lijkt.
Het zou dus eerst gesaneerd moeten worden, voordat er glasvezel wordt aangelegd.

En het is inderdaad niet netjes, dat de werklui klinkers van je plantenbak hebben gehaald, waarvoor je nog een klacht zou kunnen indienen bij Netwerkbeheerder KPN.

Reageer