Skip to main content

Goedemiddag 

afgelopen vrijdag ben ik aangesloten op glasvezel van KPN. Een week eerder een doos vol attributen gekregen en netjes met de beschrijving  aangesloten. Maar helaas het werkte niet. Dus gebeld met de klantenservice na 20 minuten wachten ben ik te woord gestaan door een vriendelijke dame. Ik moest de stekker er even 2 minuten uithalen en daarna weer in het stopcontact doen. Helaas geen internet na deze actie. De volgende stap is een afspraak met de monteur en die zou komen op 25 september tussen 13 uur en 17 uur maar om 15 uur werd ik gebeld door de planner dat het niet ging lukken vandaag maar morgen tussen 13 uur en 16 uur wel maar hij kon niks garanderen dus het is niet zeker. Dus moet ik morgenmiddag maar hopen dat er een monteur komt en anders moet voor de derde keer maar weer een halve dag verlof nemen

het is toch te zot voor woorden als je een afspraak maakt met een monteur in een mega tijdvak mag je verwachten dat hij komt.  Ik zal niet vloeken maar ik kook van binnen. O ja voor klachten en compensatie moest ik maar even bellen met de klantenservice. Sorry maar je zou eigenlijks alles weer in de doos stoppen en terug sturen want de klantenservice kon ook nik voor mij doen

 

inmiddels is er al wel een nota van 58 euro afgeschreven en ik heb geen tv en internet.

ik hoop op een serieuze oplossing van jullie kant 

Vrijdag gebeld en is u op de eerste werkdag daarna direct een monteur toegezegd. En die monteur kon helaas niet komen, keurig gemeld begrijp ik. Dat kan natuurlijk van alles zijn. Ziekte, klussen uitgelopen, verkeersproblemen etc.

Maar dan een nieuwe afspraak, direct morgen. Hopelijk komt het dan goed.

Maar dit is toch prima service? Twee werkdagen? 
Ja, niet leuk dat de monteur niet kon komen. Maar onvoorziene omstandigheden zijn er altijd. En dan “van binnen koken”? Beetje overtrokken wel.

Even rustig ademhalen, morgen komt het vast goed.

 


Het kost mij wel een halve dag verlof . Maar waarschijnlijk mag je daar tegenwoordig niks meer van vinden. Van de telefonische hoorde ik dat de monteur zich s’ochtends ziek had gemeld. Als ze mij dan direct afbellen kost dat mij geen verlof.

 

maar dit zal wel weer zwaar overtrokken zijn.


Het kost mij wel een halve dag verlof . Maar waarschijnlijk mag je daar tegenwoordig niks meer van vinden. Van de telefonische hoorde ik dat de monteur zich s’ochtends ziek had gemeld. Als ze mij dan direct afbellen kost dat mij geen verlof.

 

maar dit zal wel weer zwaar overtrokken zijn.

Van mij mag u alles vinden. We leven in een vrij land. Maar op een consumenten lijn een response tijd van twee werkdagen is ongekend snel in deze tijd van personeelschaarste.

Beetje meer respect als een monteur ziek is, dat is overmacht.

Maar… is het nou vandaag nog goed gekomen?


Het kost mij wel een halve dag verlof . Maar waarschijnlijk mag je daar tegenwoordig niks meer van vinden. Van de telefonische hoorde ik dat de monteur zich s’ochtends ziek had gemeld. Als ze mij dan direct afbellen kost dat mij geen verlof.

 

maar dit zal wel weer zwaar overtrokken zijn.

Eigenlijk had ik heel de dag 1 zakelijke klant te doen, maar waar 8 uur voor was ingepland was eigenlijk maar twee uur voor nodig, dus heb ik het werk vandaag van andere collega’s gedeeltelijk over genomen, infra draadjes voor morgen weg gewerkt en andere bezigheden gedaan. Als nu vanmorgen een monteur zich had ziek gemeld had ik zijn klanten kunnen overnemen.
 

Over het algemeen is bovenstaande iets wat vaker voor komt dan dat de planning klanten af moet bellen. Dat gebeurd dus ook op het laatste moment omdat ze tot die tijd overal een monteur vandaan proberen te toveren om te zorgen dat de afspraak wel door gaat.


Helaas Ernst Jan monteur is wel geweest maar kon het probleem niet oplossen.

Het zit waarschijnlijk in de centrale er is iets niet goed aangesloten nu maar wachten tot het probleem wordt opgelost .

was een uitstekende monteur die er gisteren is geweest maar het probleem ligt buiten de woning wat ik ook wel had verwacht want er komt geen signaal binnen. 
 

Ik zal je laten weten als het werkt .

Groet Sikoo 


Hallo Erns Jan

goed nieuws vandaag is het gelukt om mijn kpn aansluiting in gebruik te nemen.

heeft al met al toch een week in beslag genomen.

de fout zat in de centrale stekkertje was verkeerd geplaatst.

probleem opgelost einde van deze discussie.

groet en fijn weekend 

sikoo