Skip to main content

Dat lijkt vrij standaard bij KPN, ik zou al zo vaak teruggebeld worden. Al zeggen ze allemaal als je hier iets over zegt, ik houd me gelukkig wel altijd aan mijn belofte, het gebeurt nooit.…

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt
 

Hi Co3n, welkom hier. 

Ik denk graag mee. Mag ik vragen wat er precies aan de hand is? Als ik je andere reacties bekijk gaat het hier om een aanvraag voor KPN glasvezel dat maar niet lijkt te lukken. Klopt dit? En zou je het eventueel nog willen toelichten?

Als je je profiel ook invult kan ik ook meekijken. 


Ik geloof graag dat je graag mee denkt, maar heb er niet echt vertrouwen meer in dat er iemand is bij KPN die iets gaat veranderen. Voor het gemak maar even één van mijn andere reacties gekopieerd.

Ook hier sinds 9 april ondertussen 9 keer iemand in de meterkast, ondanks dat al lang bekend is dat er een breuk in de kabel zit op 193 meter van mijn huis. Hier is het probleem dus zelfs na 9 keer niet opgelost. Minimaal 50 telefoontjes verder kan nog steeds niemand me vertellen waarom er niet gewoon iemand met een schep langskomt (hebben ze 1 keer gedaan, maar op 300 meter staan graven ipv op 193 meter). De beloofde bloemen en doos chocola zijn hier ook nog niet gearriveerd, net zo als het zaterdag beloofde noodpakket. Gelukkig wordt wel elke maand geld van mijn rekening geschreven en als ik dit terugboek komen de dreigementen…

 

​​​​Ook afgelopen zaterdag en maandag weer gebeld en allerlei beloftes over terugbellen en noodpakket gekregen. Weer niets van gehoord, vandaag weer zelf gebeld en nu is dan in ieder geval het noodpakket onderweg. Over een eventuele oplossing van de storing konden ze nog steeds niets zeggen. Het probleem was vorig jaar oktober al bekend, heb toen na bijna 3 maanden van ellende de aanvraag geannuleerd. Nu voor de aanvraag in april gebeld of die storing was opgelost en werd mij vertelt dat ik zonder problemen kon aanvragen. Aanvragen was inderdaad probleemloos, oplevering helaas niet.

Heb deze week ziggo opgezegd, dus die bellen me nu met aanbiedingen om te blijven. Ik zit heel dicht tegen het accepteren van hun aanbod omdat KPN mijn glasvezel blijkbaar niet voor elkaar krijgt...


Vandaag zowaar op de hoogte gehouden van de ontwikkelingen door een KPN medewerker. Status; onbekend, geen idee wanneer iemand iets weet en wanneer het opgelost wordt. Mooi aanbod van ziggo gekregen, heb 2 weken om te accepteren of annuleren. KPN heeft dus nog 1 1/2 week om de storing op te lossen, anders wordt het dus toch een verlenging bij ziggo....


Dankjewel voor de gegevens. Ik zie inderdaad dat dit een tijdje speelt. Ook zie dat er gisteren contact met je is geweest en dat ze er nog mee bezig zijn. De volgende update wordt op 26 juni verwacht. Ik hoop ook oprecht dat het binnen de 1,5 week wordt opgelost, ik snap namelijk ook dat je anders voor de verlenging gaat. Als ik het zelf voor je kon oplossen had ik dit graag gedaan. 


Dankjewel voor de gegevens. Ik zie inderdaad dat dit een tijdje speelt. Ook zie dat er gisteren contact met je is geweest en dat ze er nog mee bezig zijn. De volgende update wordt op 26 juni verwacht. Ik hoop ook oprecht dat het binnen de 1,5 week wordt opgelost, ik snap namelijk ook dat je anders voor de verlenging gaat. Als ik het zelf voor je kon oplossen had ik dit graag gedaan. 

Helaas, gister was er nog hoop bij KPN medewerker dat er voor het weekend meer bekend zou zijn. Nu is het weer 26 juni. Ik heb er eerlijk gezegd niet eens meer overna gedacht. Ben er wel klaar mee, ga zelf ook niet meer bellen, eind komende week is het sowieso klaar.…

Ondertussen is ook heel duidelijk dat als ik annuleer de ticket voor deze storing verwijderd wordt en dus niet wordt opgelost. Daarmee is dan ook gelijk de beslissing gemaakt dat glasvezel hier niet leverbaar is en ik het dus ook nooit meer ga aanvragen en het dus (helaas) ziggo blijft....


Ben benieuwd, vandaag de 26ste, updatedag..... 

Als ik vandaag of morgen niets hoor is de beslissing reeds genomen.


Topic kan gesloten worden, KPN opgezegd, Ziggo verlengd.....


Ik zie inderdaad dat er nog geen update is. Ik neem het je ook niet kwalijk dat je in dit geval toch voor Ziggo hebt gekozen. Ik neem dit topic ook mee als feedback in het leerproces. Ontzettend jammer dat dit zo is gelopen, we hadden je graag als klant gehouden. 


Wat ik vooral jammer vind is dat het er ook nooit meer van gaat komen, want voor een derde keer aanvragen en dezelfde ellende nog een keer meemaken gaat echt niet gebeuren. En aangezien de storing ook niet wordt opgelost na het annuleren van mijn aanvraag zou dat zeker hetzelfde gaan...


Ik snap niet waarom de storing zowiezo niet wordt opgelost, ondanks annulering


Geld.....


@Alex van KPN iis het echt niet mogelijk om het ticket en daarmee de oplossing van het probleem intact te houden ipv deze soap elke keer 


Want 60 keer gemiddeld een half uur aan de telefoon, 9 keer iemand in de meterkast, waarvan 8 keer voor Jan £&%, met vaak 2 man tegelijk, kost niets.…

Zelfs het opzeggen gister heeft minimaal een uur gekost. Als de eerste 3 aan de telefoon hetzelfde hadden gedaan als de laatste was 5 minuten genoeg geweest.


@Alex van KPN iis het echt niet mogelijk om het ticket en daarmee de oplossing van het probleem intact te houden ipv deze soap elke keer 

Precies, dan zou ik het over een jaar nog een keer proberen, als ik in dat jaar te horen krijg dat het is opgelost. Al kun je daar ook niet op vertrouwen want nu werd ook gezegd dat ik probleemloos opnieuw kon aanvragen, storing was immers opgelost...


@Alex van KPN iis het echt niet mogelijk om het ticket en daarmee de oplossing van het probleem intact te houden ipv deze soap elke keer 

Denk het niet, "we nemen het mee in het leerproces", maar er echt iets mee doen en het probleem oplossen of voorkomen gaat niet gebeuren...


Succes ermee. Ik heb na ruim een half jaar ellende mijn aanvraag geannuleerd. Achteraf heel blij mee, de mensen in de straat die wel werkend  glasvezel kregen kampen allemaal met een storing. Komen zaterdag meerdere monteurs bij de mensen thuis. Lijkt me duidelijk dat de fout buiten ligt als er meerdere in een straat hetzelfde probleem op hetzelfde tijdstip hebben…

 

Admin: samengevoegd met eigen topic torigineel topic]


jammer dat er geen reactie meer is gekomen vanuit kpn 


jammer dat er geen reactie meer is gekomen vanuit kpn 

Verbaasd me niet echt, zat wat oude topics te lezen van 3 jaar geleden. Precies hetzelfde probleem, ook icm KPN Netwerk en Volker Wessel, toen namen ze het ook al mee in het "leerproces".

Blij dat ze er tijdens de 3 jarige opleiding van geleerd hebben, ik in ieder geval wel....


De uitdaging met het aanleggen van glasvezel is dat wij als provider geen invloed hebben, wij mogen pas in actie komen wanneer de aanleg klaar is. Tot die tijd kunnen we het alleen signaleren. Dit proces wordt wél continu verbeterd en het gaat ook steeds beter, helaas niet altijd. Mocht je denken dat hier geen aandacht voor is, dat is er zeker wel. 


Reageer