Skip to main content

Vandaag zouden ze in ons nieuwbouw het signaal actief maken, tot op heden toe nog niets.

Waardeloos dit

Dag ​@Christa Cloots ik raad je aan om de klantenservice 0800-0402 te bellen. Spreek in dat je een storing hebt. Ze kunnen meteen met je meekijken. 

Klantenservice is gesloten helaas

​@Christa Cloots Hi en welkom Christa!

Gewoonlijk wordt het signaal in de loop van de dag actief. Ik hoop dat je verbinding intussen werkt en dat je anders al contact met onze klantenservice gehad hebt.

Als het niet lukt, maak dan een terugbelafspraak. Dat is de snelste weg van contact, mijn collega belt je terug wanneer het jou uit komt en helpt je verder. Dat gaat vaak sneller dan hier in de community, omdat er zo een paar dagen tussen kan zitten voordat je een nieuwe reactie in je topic hebt.

Nou helaas nog steeds  niets, geen signaal.

Geen lampje glas. Kpn belt en zegt afgelopen vrijdag een monteur te sturen. Geen monteur geweest, wederom klantenservice gebeld en weer loze beloftes en smoesjes over ik.kan Geen monteurs plannen wegens een bug in het systeem.  Ik hou je op de hoogte zegt de man aan de telefoon. Verder niets meer gehoord. Inmiddels 2 weken verder en nog steeds niet behalve weer op alle telefoonnummers extra gig gekregen. Heb er alleen zo weinig aan door het goed geïsoleerde huis. 

Kpn schrijft wel keurig af van de rekening. Dat gaat goed. Zo lang al klant bij KpN en dan zo.behandeld worden 

Want daar in de glasvezelwijkcentrale lopen alle glasvezelaansluitingen die rechtstreeks alle woningen gaan. En de klant die net in een nieuwbouwhuis woont.

Heeft nog steeds geen internet van KPN. 

Omdat de KPN monteurs geen toegang kunnen krijgen in de glasvezelwijkcentrale. 

En KPN netwerk is zelf de beheerder van de glasvezelwijkcentrales. 

Zorg ervoor dat KPN netwerk monteur de internetverbinding voor die klant regelt en aansluit in de glasvezelwijkcentrale. 

Want de klant betaald nu al de abonnementskosten van KPN. 

Dat is niet de bedoeling ​@Christa Cloots. Is het intussen gelukt om contact te krijgen, eventueel via de terugbelafspraak optie die ik noemde? Dat is de snelste weg voor hulp hierbij.

Reageer