Skip to main content

ik heb slechte wifi via Box12 modem, de wifi valt regelmatig uit en ik moet regelmatig TV ontvanger opnieuw opstarten. ik heb de wifi-manager een aantal keren opgestart, maar dat helpt niet. Ik heb ook mijn abo naar 1gig gezet maar haal nog steeds maar 30up en 30 download

Volgens mij wordt het tijd voor een nieuwe modem. Klantenservice gebeld, aanbod tot nieuwe super wifi punten alleen verbinding verbroken. Nu niet meer teruggebeld dus alsnog zonder oplossing.

Alleen bekabeld op 1 pc zul je netto ongeveer 930/930Mbit/s moeten kunnen halen.

Via wifi zul je dat moeilijk halen, of onder ideale omstandigheden via wifi 6AX via 1 draadloos apparaat @Niels F 

Via wifi5 AC zul je ongeveer de helft moeten kunnen halen via 1 draadloos apparaat via de 5.0-band.

Zo gauw als er meerdere apparaten met internet verbonden zijn, haal je dat al niet meer en deel je de snelheid met de andere aangesloten apparaten.

 

 


Dank Nomen Nominandum! Al zou ik 40% behalen op mijn laptop zou ik al content zijn. Op dit moment is het nog geen 8% van de gecontracteerde snelheid.

Daarnaast word ik niet meer teruggebeld als ik in een gesprek zit tot een oplossing. Heel sterk punt van klantenservice!


Kijk hieronder eens voor een oplossing @Niels F :

Â