Skip to main content

Wanneer je een nieuwe klant bent krijg je het wel gratis, er is mij een bepaalde snelheid belooft bij het aansluiten op glas vezel, vindt wanneer je ergens veel Euro's voor betaald het ook in orde moet zijn. Hoor van verschillende mensen wanneer je overstapt naar b.v. Ziggo dat je dan 2 versterkers gewoon gratis krijgt. Een neef van mij stapte over van Ziggo naar KPN kreeg hij de extra versterkers ook gratis. Staat wel nieuwkomer boven wel op het forum, bet al cliënt vanaf KPN nog PTT  hete.  Ondanks mijn gemopper tot nu toe alles nog steeds opgelost, ook al ging het vaak met veel tegen gespartel van KPN wat dan ook wel weer jammer is. Zeg het maar.

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

Er is je geen snelheid belooft wat betreft WiFi.  Je betaalt voor een gegarandeerde snelheid tot en met het modem.  Met een bekabelde pc of laptop zal je die ook moeten halen. Nieuwe klanten kunnen kiezen of korting of super wifi's.  Kpn heeft nu een mooie aanbieding als de wifimanager doet. Om overal goed WiFi te hebben zal he zelf aan de slag moeten.


En ook bij Ziggo is het zo dat bestaande klanten geen versterkers krijgen. Het werkt daar net zo als bij KPN. 

Bij KPN kan je dan nog de WiFi Manager doen. Dan krijg je nu 2 versterkers aangeboden voor 60 euro. 


Goedenavond @blank912! We hebben een eigen topic voor je vraag aangemaakt!

 Ondanks mijn gemopper tot nu toe alles nog steeds opgelost, ook al ging het vaak met veel tegen gespartel van KPN wat dan ook wel weer jammer is. Zeg het maar.

Fijn dat alles steeds opgelost is! Ik ben benieuwd welke snelheid je nu haalt: haal je dat via de wifi of een bekabelde internetverbinding? En welke snelheid is jou precies beloofd?