Skip to main content

HI,

Op 20.09 heb ik een nieuwe abonnement afgesloten en mijn snelheid van 100 Mbps naar 1GBps laten upgraden.

Tot op heden  heb ik daar niet kunnen profiteren. De maximale

 snelheid dat ik bereik is rond 310 Mbps download en upload gaat wel eens tot 921 Mbps ( als ik geluk heb. Het is dus niet altijd zo).

Metingen verricht direct op de KPN model ( vaste verbinding)  om de oneindige discussie over lokale netwerk  voor te zijn ( uw switch is niet goed , of u gebruikt verkeerde kabel …...etc ) . Ales is gewoon goed en conform huidige standaarden (

Vriendelijk verzoek aan KPN medewerkers om mijn snelheid  conform afgesloten abonnement te herstellen.

Wat gaat KPN doen om de dienstverlening conform afgesloten abonnement te herstellen.

Ik hoor het graag.

 

 

Ga om te beginnen eerst maar eens goed meten. En dat doe je met een bekabelde pc of laptop direct aangesloten op het modem zonder overige aangesloten appartuur met de Ookla app die je in Windows kan vinden.  Dat is de enige betrouwbare manier😉.


Ga om te beginnen eerst maar eens goed meten. En dat doe je met een bekabelde pc of laptop direct aangesloten op het modem zonder overige aangesloten appartuur met de Ookla app die je in Windows kan vinden.  Dat is de enige betrouwbare manier😉.

Bedankt voor je bericht .

Dat is wat ik precies gedaan heb . Direct op de modem zonder enkel connectie naar het lokale netwerk. Het plaatje toegevoegd alleen om te laten zien dat ik als brave klant KPN toon gebruik heb.

BTW   wat is Windows 😀.

Ik gebruik Linux   en inderdaad CLI tool supported door Ookla.

Snelheid is gewoon onder beloofde.

Ik verwacht reactie op vervolg stappen.

Anyway  bedankt voor je feedback.👍

 


Dan is kpn aan zet. Ik zou bellen met de klantenservice 0800-0402.  De wachttijd hier is momenteel bijna een week.  Wees er 100% zeker van dat het niet aan jouw netwerk ligt want als de monteur wel de juiste snelheid meet zijn de kosten voor jou. Laat een keer weten hoe het is afgelopen als je wil.


@Klant01 Welkom op het forum! Heb je inmiddels al wat meer duidelijkheid? Is de verbinding nu, bekabeld, op snelheid?