Skip to main content

Ik heb glasvezel internet van jullie ik ben hier niet  te spreken over mij  internet is zo traag moet 50.0 halen hij komt de 15 nog niet voorbij ik ben hier al een lange tijd mee bezig heb dingen moeten doen maar blijft hoop gezeik. Ook contact gehad met kpn  omdat wifi lampje zelfde niveau blijft knipperen. 

Ik wil dit nu wel eens opgelost hebben betaal er ook voor en krijg niet wat belooft word 

Heb je meer informatie? Test je dit via WiFi? Of direct bekabeld aan de modem? Indien via WiFi, test je dat dan via Super WiFi of heb je alleen WiFi via je modem? Welk modem heb je?


Via wifi  en ja super wifi  hoop dat ze wat kunnen doen anders weer een ander zoeken 


Hallo @Johan Haarmann  als je bekabeld meet rechtstreeks op het modem, welke snelheid haal je dan?

Draadloos meten is weinig zinvol.

 


@Johan Haarmann,

Kun je ook eens bekabeld meten? Is dat wel goed? Wat betreft de WiFi. Gebruik je daar alleen de modem voor? Of heb je super WiFi?


Welkom bij ons op het forum @Johan Haarmann. Net als de anderen ben ik ook benieuwd wat je haalt als je een bekabelde speedtest, direct op het modem, doet. Het Wifi signaal gaat door de lucht, dat kan door omgevingsfactoren beïnvloed worden. Het Wifi signaal begint pas bij jou in huis. Als je het met een kabel test weet je echt wat er binnenkomt op het modem, dat geeft je een veel beter beeld van wat er aan de hand is.

Zou je die bekabelde test dat kunnen doen en het resultaat laten weten?

Je zegt ook al dat je een SuperWifi hebt, is dat er 1 of heb je er meer? En welk model modem heb je van ons?