Skip to main content

Beste KPN ik ben zeer ontevreden over jullie nl ik wordt niet terug gebeld.

Teves heb ik een snelheid pakket van 1GB maar dit haal hij bij lange na niet max 300 is haalbaar bekabeld. .

kan het ook te maken hebben met de apparatuur waar je mee werkt en zo ja wat zijn dan de eisen waaraan een laptop of pc moet voldoen??

Ook vindt ik de prijs van 70 euro voor een monteur per 45 min ook extreem hoog, ik vind dat KPN een service  moet leveren voor het pakket wat ik geleverd krijg. 

ik hoor graag hier reacties op, omdat ik toch ergens geneigd ben om verdere stappen te zullen ondernemen.

Hallo @stadman,

 

Test jij deze snelheid op een draadloze verbinding?

 

Daarnaast om 1Gbits te halen, dien je toch wel goede bekabeling tussen het modem en het NT punt te hebben.

 

Om 1Gbits te halen op een bekabelde verbinding dient je apparaat ook een 1Gbits netwerkkaart te hebben.

 

Om dit op wifi te halen minimaal WiFi 6 op 6Ghz omdat er nog bijna niemand op, de meeste zitten nog op WiFi 5 of lager. Waardoor de 2,4Ghz en 5Ghz banden vol zitten met ruis, voor jouw draadloze apparatuur.

 

Daarnaast zou je ook ff je profiel kunnen aanvullen aangezien, een moderator met je mee kan kijken of er niet iets anders aan de hand is.

 

 


 

ik hoor graag hier reacties op, omdat ik toch ergens geneigd ben om verdere stappen te zullen ondernemen.

Dit soort dreigementen roept bij mij de vraag op: welke stappen?


Beste raad die ik je kan geven is (mocht je dat nog niet gedaan hebben):

  • Spanningsvrij maken van glasvezelpunt en router. Dan na 2 min weer aanzetten in die volgorde, met twee minuten ertussen.
  • Alle kabels uit de router, en dan met een bedrade laptop direct op de router de snelheid meten op speedtest, zorg dat er geen VPN oid op de laptop draait.
  • Als je dan niet iets in de buurt van de 900mbps vindt: de klantenservice te bellen.

Ze zullen dan de lijn checken.

Dreigementen hier op het forum zijn zowel niet nuttig, als onvriendelijk, want wij zijn ook maar gewoon klant en proberen elkaar wat te helpen.