Skip to main content

Sinds een week of 2 hebben wij erg traag internet. Ongeveer de helft van wat we normaal hebben en van ons abonnement die 100mbit/s is. We hebben VDSL Bonding waar we normaal zo rond de 95mbit/s halen. Maar nu is de snelheid al een hele tijd rond de 50mbit/s of soms zelfs langzamer. 2 dingen tegelijk doen is nu erg moeilijk met deze snelheid. We hebben de Experia modem v10. Al een aantal keer een hard reset gedaan. Alle apparaten afgekoppeld en getest. Ook de KPN tools al gebruikt, zelfs ook de chatbot. Ook een andere bonding kabel geprobeerd. Maar de snelheid verandert niet. Wat kan ik hieraan doen? Of kunnen jullie wat zien of doen? gr

 

Line 2 blijft wel heel erg achter wat snelheid betreft. Even kijken of @Ik_Combineer of @joey92 daar iets over kunnen zeggen. 


Lijn 2 blijft veel te ver achter. Dit mag ongeveer 10% verschillen met elkaar. Hier is iets aan de hand met lijn 2 zo te zien. Dit kan of in de grondkabel zitten of in de poort in de wijkcentrale. Ik zou aanraden om even te bellen voor een storingsmonteur.


Heb gebeld naar KPN. En er wordt contact opgenomen om het probleem door te nemen en neem aan de standaard stappen die gedaan moeten worden. Ik verwacht dat er dan iemand langs gestuurd.

Bedankt tot zover.


Ben je al gebeld, @miknic1982 ?


Ja gebeld en stonden vanochtend om 8U al voor de deur. Moet zeggen de service is snel en top. Er bleek iets stuk te zijn op het aansluitpunt binnen. Is gefixed. Alles is gewoon erg oud. Maar er schijnt spoedig glasvezel hier te komen. We zullen weer zien. Bedankt iig en bedankt KPN voor de snelle service.


Mooi dat het zo snel ging en dat er een oorzaak is gevonden. Dank voor de update!