Skip to main content

im klant van kpn sinds 4 maanden en ik betaal maandelijks ongeveer 40 euro, maar ik heb sindsdien geen internet meer. ik heb de klantenservice 10 keer gebeld , ze stuurden de arbeiders twee keer en kwamen vaak niet, en nu heb ik geen internet, het probleem is een restaurant en alles heeft internet nodig. ik heb ook geprobeerd het abonnement op te zeggen, maar ze vertelden me dat je 1 jaar service moet betalen, ik weet niet hoe dit mogelijk is ??

Zo te lezen ben je een zakelijke klant, bij geen internet storingsdienst 24/7 bereikbaar via 0800 0403, indien particulier 0800 0402, ook 24/7 voor storingen


Ik heb dit nummer 20 keer gebeld, maar geen resultaat

Ik heb dit nummer 20 keer gebeld, maar geen resultaat

Meteen daarna weer bellen, dan krijg je een mens aan de telefoon @Crispytijd 


Ik heb het nu opnieuw geprobeerd en niemand reageerde

Wacht s.v.p. de reactie van een moderator af @Crispytijd 


Welkom op de community @Crispytijd. 4 maanden is een hele lange tijd om geen verbinding te hebben! Ik weet niet wat er precies aan de hand is, dit zijn je eerste berichten hier en ik heb geen andere informatie. Er wordt wel aan gewerkt begrijp ik van je? Je zegt dat er mensen langs zijn geweest?

Wat voor abonnement heb je precies? Als het een zakelijk abonnement is kan je ons het beste bellen, daar kunnen wij niets over inzien. Als het een consumenten abonnement is kunnen we wel dingen zien.,

Kan je er meer over vertellen zodat we met je mee kunnen denken? Wij zien niet wat jij ziet, wij weten alleen wat jij vertelt.


Ik zat drie maanden zonder internet. Heb schadevergoeding aangevraagd. Daar begint KPN niet aan zeggen ze (Streaming abbo's en data van mijn kinderen). Blijkt achteraf dat er twee breuken in de glasvezelkabel in m'n voortuin zaten. Schandalig gewoon.


Reageer