Skip to main content

ik heb 5 dagen geleden omruilen aangevraagd 
ik zou dezelfde dag nog een bevesteging email krijgen
ik  heb geen email gekregen kan op de site niets vinder over dat order
ik had zelfs all eerder omruilen aangevraagd maar ze vragen om  een mobiel nummer
ik heb geen mobiel nummer en simple je komt dan niet verder
gaat kpn er van uit dat iedereen een mobiel nummer heeft
ook steeds weer we zenden een sms ,daar heb ik niets aan
ik ga ook niet meer bellen om aan de lijn gehouden te worden
ik heb email wat bekent is bij kpn zo gebruik dat dan
duurt het te lang dan zeg ik op na 20 jaar klant te zijn 

 

 

 

ik had omruilen aangevraagd 5 dagen geleden
ik zou dezelfde dag een  email krijgen en alles zou de dag erna bezorgd worden
ik weet zelfs niet of ik in de lijn zit 
geen email dat ik in het systeem zit 
kan op de site niets terug vinden over de order, als het te lang duurt zeg ik op
ik hoef maar alleen een email te krijgen als bevestiging en waarom er vertraging is
 

Admin: Reactie verplaatst naar je eigen topic


Hallo @jandepan wat moet er omgeruild worden?

 


de 2 tv modums met afstand bediening en het hoofd moden
datr kreeg ik een brief over dus dat heb ik gedaan
ik zou dezelfde dag een email krijgen en alles zou de volgende dag naar een postagentschap gestuurd worden
tot op heden niets gehoord na 5 dagen wachten

 


Hoi @jandepan, welkom bij ons op het forum. Als je een bericht hebt gekregen dat je de verouderde apparatuur kunt omruilen kan je daar inderdaad gebruik van maken. Heb je de apparatuur inmiddels wel ontvangen, of een bevestiging ervan?

Op je forumprofiel staan geen gegevens, daardoor kan ik er niets over zien. Je kunt dat volledig invullen en een seintje geven als je dat gedaan hebt. Ook kan je ons bellen op 0800-0402, een collega kan dan direct met je meekijken. Dat is de snelste weg.


Storingstool geeft aan dat ik modum gratis kan omruilen. Formulier verder netjes ingevuld t/m “bestellen”, maar dan springt de tool weer terug naar het begin. In winkelmandje zit niets, geen bevestiging ontvangen. Hoe dit op te lossen? FCJK

 

Admin: e-mailadres verwijderd i.v.m. privacy


Klinkt alsof er iets niet helemaal lekker gaat met de servicetool bij jou, @FCJK. Goed dat je hierover aan de bel trekt. Kortste klap is dat je hiervoor telefonisch contact opneemt (0800-0402, gratis). De collega kan dan namelijk met je meekijken of verder alles in orde is, en ook gelijk een omruil van het modem regelen. Op het forum kunnen we ook meekijken (mits forumprofiel is ingevuld), maar, zoals je merkt, gaat daar meestal iets ​​​tijd overheen.


Reageer