Skip to main content

Hoi ik heb de doos ontvangen om mijn KPN installatie pakket terug te sturen, maar de desbetreffende sticker is niet meegeleverd. Graag ontvang ik deze nog een keer.

 

Mvg,

 

Jur

Hallo @jur baltussen ,

Het kan ook zonder retoursticker. Je kunt de apparatuur sturen naar het antwoordnummer: 
 

KPN

Antwoordnummer 10119

2400VB Alphen aan den Rijn

Stop een briefje met je adresgegevens in de doos en bewaar het verzendbewijs goed. 

 

Bij het Post-NL-punt waar jij het doosje gaat brengen, printen ze sowieso een sticker met het adres.  En die sticker plakken ze op het doosje.  


Er is geen verzendbewijs meegeleverd, waardoor ik het nu niet kan afgeven bij post nl. Zou je dit kunnen sturen? Groet jur


Hoi @jur baltussen 

Het verzendbewijs krijg je mee vanaf het PostNL punt, waar je jouw retourzending naar KPN inlevert.
Het is het bewijs dat je meekrijgt, nadat je het retourpakket bij PostNL hebt ingeleverd en waarmee je vervolgens zelf de retourzending kunt volgen (via de website van PostNL).

Dit heb je dus niet nodig bij het afgeven bij een PostNL locatie, aangezien je die namelijk krijgt van de medewerker van het PostNL inleverpunt als afgifte bewijs.