Skip to main content

Ik heb een Sonos en deze hapert op het bekabelde KPN netwerk. Sinds er een update voor de tv is geweest

Met welke TV box is dit?

Ik heb zelf de TV+ box en heb hem op passthrough staan en geen problemen


ik heb ook een TV+ box.

en hoe zet ik die op passthrough?

Met de tv heb ik overigens geen probleem. Alleen als ik de SONOS via de sonos app of via spotify afspeel dan houd de muziek vaak even op en gaat daarna weer vrolijk verder.

 


Begrijp ik goed dat die Sonos dus niet aan je TV+ Box gekoppeld is (en ook niet gebruikt wordt voor TV+ geluid), maar gewoon los op hetzelfde netwerk zit?


Begrijp ik goed dat die Sonos dus niet aan je TV+ Box gekoppeld is (en ook niet gebruikt wordt voor TV+ geluid), maar gewoon los op hetzelfde netwerk zit?

Ik gebruik hem wel voor me tv geluid.

Ik heb nu de Sonos ray aangesloten op de de optical uitgang van me tv werkte perfect en geen problemen met geluid of lipsync


Ik zie hier nu twee zaken door elkaar lopen. @Wil_I_am, jouw vraag/probleem splits ik even af naar een eigen topic, want ik denk dat dit niet hetzelfde probleem is. 

 

ik heb ook een TV+ box.

en hoe zet ik die op passthrough?

Met de tv heb ik overigens geen probleem. Alleen als ik de SONOS via de sonos app of via spotify afspeel dan houd de muziek vaak even op en gaat daarna weer vrolijk verder.

 

@Sonos hapert, klopt het dat jij inderdaad de Sonos niet hebt aangesloten op je TV+ Box? Want dan is dit in de kern een issue dat eerder verband houd met de internetverbinding. Als hij wél verbonden is met de TV+ Box, dan kan het ook in instellingen zitten. Dus als je zou kunnen vertellen hoe de dingen aan elkaar verbonden zijn, en hoe je precies muziek luistert, dan kunnen we verder meedenken.