Skip to main content

Kan iemand mij auuuub helpenn!!

Wij zijn net verhuisd en hebben een nieuwe modem binnen (een Experia v10a) (de vorige eigenaars hadden een delta met glasvezel wij niet)  . Maar de DSL kabel past er echt niet in. Behalve in de ethernet insteek alleen dan werkt hij natuurlijk niet. Moet ik daarvoor een converter kopen?

Nee. U heeft dan gewoon de verkeerde kabel. Kunt u een foto plaatsen van het aansluitpunt? Dat is nuttiger dan van de achterkant van een Experiabox. Want daarvan weten we wel hoe die er uit ziet.


 @Nick83 Ze hebben dit los achtergelaten (sorry als dit een domme vraag is)

En dit is hoe het was. Hopelijk hebben jullie hier wat aan!


 @Nick83 Ze hebben dit los achtergelaten (sorry als dit een domme vraag is)

En dit is hoe het was. Hopelijk hebben jullie hier wat aan!

Het stopcontact met de vier gaten heb je nodig voor DSL van KPN. (Ik heb de andere foto’s even weggelaten). Daar past een speciale stekker in (kan je bij KPN wel aanvragen) en van daaruit met een kabeltje naar de DSL ingang van je modem.


 @Nick83 Ze hebben dit los achtergelaten (sorry als dit een domme vraag is)

En dit is hoe het was. Hopelijk hebben jullie hier wat aan!

Het stopcontact met de vier gaten heb je nodig voor DSL van KPN. (Ik heb de andere foto’s even weggelaten). Daar past een speciale stekker in (kan je bij KPN wel aanvragen) en van daaruit met een kabeltje naar de DSL ingang van je modem.

Heeel erg bedankt voor jullie hulp! 🙂 fijne dag nog!


Zo'n stekker heeft u nodig:

KPN kan hem opsturen. U kunt hem ook bij de bouwmarkt halen voor een paar euro.

https://www.gamma.nl/assortiment/q-link-telefoon-stekker-tweeweg-modulair-4-polig-wit/p/B547148


@Nick83 super bedankt ! :)


Reageer