Onlangs heb ik een brief gekregen van KPN met de mededeling dat mijn koperaansluiting gaat worden afgesloten, omdat ik overga op een glasvezelaansluiting. Het kastje dat ik in mijn meterkast moet plaatsen voor de glasvezelaansluiting heb ik inmiddels ook ontvangen.
Het probleem is alleen dat de glasvezel helemaal niet is aangesloten in mijn appartement. Bij de meeste appartementen in mijn gebouw is de glasvezel wel aangesloten, maar bij een aantal appartementen (waaronder dat van mij dus) is dat niet gebeurd. Ik ben al sinds 2021 bezig om die aansluiting ook in mijn appartement te krijgen, maar ik word van KPN Netwerk doorgestuurd naar allerlei onderaannemers die allemaal zeggen dat mijn wijk niet meer onder hun valt. Op 24 april 2024 heb ik voor het laatst contact gehad met een medewerker van KPN en die zei dat ik binnen 72 uur teruggebeld zou worden door KPN Netwerk, maar ook toen ben ik niet gebeld.
Maar volgens de administratie KPN zou ik dus wel aan glasvezelaansluiting in mijn appartement hebben. Wie weet wat ik het beste kan doen? Omdat dit nu al jaren speelt ben ik binnenkort genoodzaakt om mijn abonnement bij KPN op te zeggen en naar Ziggo te gaan.