Skip to main content
Antwoord

Ik heb geen internet en tv

• November 17, 2025
  • 4 reacties
  • 71 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Ik heb sinds vanochtend geen internet en tv. 

Het kastje blijft groen knipperen op power en internet.dan ineens rode kleur bij power. Dan ineens geen lichtjes meer. Dan weer ineens op power rood, dan weer groene lichtjes. Alles al uitgedaan en opgestart. De modem is niet oud

Beste antwoord door Jasper van KPN

Welkom op de community ​@Jdavids, in het geval van een storing is het inderdaad het snelste om telefonisch contact op te nemen. Daarvoor zijn collega's elk moment van de dag en nacht bereikbaar. 

Gelukkig is het inmiddels al wel opgelost, door alles opnieuw opgestart te hebben bij het rommelen zoals je het noemt. Hopelijk hoef je dat niet meer te doen en blijft het gewoon werken. En anders weet je ons te vinden, ook onze Servicetool kan hierbij helpen: Check waarom je geen internet hebt

4 reacties

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • November 17, 2025

Bellen naar kpn en zeg storing. 

Het gratis nummer van kpn is 0800-0402 ( <- aantikken op mobiel)

Of plan een terugbelverzoek.
Storingen, blokkeren sim zijn 24/7 te melden

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • November 18, 2025

Gisteren gedaan en toen ik belde waren ze open tot 18 uur. Dus daar is ook even niet iets goed gegaan. Misschien heb ik iets verkeerds gedaan. Kreeg kpn van de lijnbaan.  Maar het is uiteindelijk vanzelf opgelost. Meerdere malen alles eruit getrokken, gerommeld aan kabeltjes. Alles doet het weer. Bedankt voor de reactie. 

JanD
Superuser
  • Superuser
  • November 18, 2025

Beste ​@Jdavids KPN is voor storingen/geen diensten 24/7 bereikbaar op nummer 0800 0402.

Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • November 20, 2025

Welkom op de community ​@Jdavids, in het geval van een storing is het inderdaad het snelste om telefonisch contact op te nemen. Daarvoor zijn collega's elk moment van de dag en nacht bereikbaar. 

Gelukkig is het inmiddels al wel opgelost, door alles opnieuw opgestart te hebben bij het rommelen zoals je het noemt. Hopelijk hoef je dat niet meer te doen en blijft het gewoon werken. En anders weet je ons te vinden, ook onze Servicetool kan hierbij helpen: Check waarom je geen internet hebt