Skip to main content
Vraag

Ik heb geen internet, lampje blijft knipperen

• March 20, 2026
  • 2 reacties
  • 34 keer bekeken

Ik heb geen internet lampje blijft knipperenĀ 

2 reacties

AriƫnC
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • March 20, 2026

Deze is vervelend. Hier zijn een aantal stappen die je eerst zelf kan uitproberen. Hopelijk zijn deze effectief.

Bij een KPN-modemstoring is de eerste stap het modem herstarten: haal de stekker uit het stopcontact, wacht 60 seconden en sluit deze weer aan. Controleer de lampjes na 10 minuten. Helpt dit niet, gebruik dan de KPN Wifi Manager of reset het modem met een paperclip. Controleer op de KPN-website of er een bekende storing in uw regio is.Ā 

Stappenplan bij storing (Experia Box / KPN Box):

Herstarten: Haal de stroom van het modem, wacht 60 seconden en sluit het weer aan. Wacht 10 minuten tot het lampje groen brandt of knippert.

Controleer lampjes: Als het 'Internet'/'Online' lampje niet groen brandt, reset dan het modem door de resetknop (achterzijde) met een paperclip in te drukken totdat het powerlampje rood wordt.

Bekende storing checken: Controleer via de KPN storingchecker met uw postcode of de storing al bij KPN bekend is.

Wifi Manager: Gebruik de KPN Wifi Manager voor automatische diagnose en verbetering van het signaal.

Klantenservice: Bij aanhoudende problemen kan je gratis bellen naar 0800-0402.Ā 

Hopelijk is de storing snel verholpen.

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Hallo ​@Maaike903, wat balen dat geen internet hebt. Goed in ieder geval dat je hierover contact zoekt met KPN. Ik hoop nu enkele dagen na jouw melding dat het inmiddels is verholpen?Ā 

Voor problemen met je verbinding, voor hulp met wifi en voor installeren van je pakket hebben we verschillende servicetools:

Storing of werkt je verbinding helemaal niet?

Last van een storing?Ā Controleer met deze servicetool of er een storing is.

Werkt je verbinding helemaal niet?Ā Los een probleem met de verbinding op met deze servicetool.

Beide servicetools geven de optie om contact op te nemen met de collega's van de klantenservice, indien er via de servicetool geen oplossing geboden kan worden.
Je kunt er ook voor kiezen om zelf direct een belafspraak in te plannen:Ā Maak eenvoudig eenĀ belafspraak. Wij bellen jou dan op een moment dat jou het beste uitkomt.Ā 

Ā