Inmiddels dus een nieuw modem binnen gekregen en die werkt prima internet heb ik nu. Wat mij zeer verbaasde was dus dat ik een nieuw Box 12 modem biunnen krijg dit aansluit en probeer in het basis netwerk te komen (wat dus achterop het modem staat) ik er niet in kom…….) Evenlater heb ik internet en zie ik dat mijn zelf aangebrachte naam van de 2 netwerken en de bijbehorende wachtwoorden dus in dit nieuwe modem staan inmiddels en ik dus op dit nieuwe modem kan internetten. Dit is echt voor mij onacceptabel. Blijkbaar kan met dus een modem opsturen met de oude gegevens er in……. Dit nog nooit meegemaakt maar ik heb inmiddels internet pas de naam en ww wel later aan naar nieuwe gegevens.
Wat nu er bij komt is dat mijn apple tv gewoon werkt (internet aansluiten en het werkt) mijn 4 k tv ontvanger gaat wel aan maar mijn zenders zijn er uit…..us het volgende probleem is nu dit weer instellen zodat dit werkt. Sorry KPN maar ik zoek inmiddels iets anders als zo iets eenvoudigs als de stroom uit schakelen zoveel ellende brengt moeten we iets anders gaan zoeken Ben er helemaal klaar mee.