Skip to main content
Beantwoord

Ik heb het verkeerde kapje gekregen voor mijn glasvezelkastje

• January 11, 2024
  • 6 reacties
  • 175 keer bekeken

de FTU is maandag jl. afgemonteerd voor glasvezel in de meterkast. Ik zou nog een zwart MT overzetkapje moeten krijgen om de diensten te kinnen gebruikenĀ  maar heb een wit kapje gekregen die niet past.. graag ontvang ik alsnog het zwarte kapje maar als KPN dat probeert op te sturen krijg ik geen mailbevestigingĀ  en gebeurt er niks. Daarom dit bericht, ik wil graag zsm glasvezel activerenĀ 

Beste antwoord door ruvdmeulen

Net sms gekregen er iets onderweg is en dat er 16 januari een Monteur komt. We gaan het zien.

Ā 

alles werkt als een zonnetje. Genexis NT zwart kapje was de monteur niet happy mee, haalde Nokia NTĀ  zwart kapje uit bus en alles werkt top glasvezel. Witte kapje nam ie weer mee, werkt niet met XGS Pon zei ie.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6 reacties

• Auteur
  • Slimmerik
  • January 11, 2024

ik zie dat ik het witte overzetkapje toch wel kan plaatsen maar gaat die ook werken? de lampjesĀ  branden welĀ  knipperend groen by rode ethernepunt en steady groen bij voeding, komt nog niet Online. Ik meen dat de wijzigingsdarum DSL naar Glas op 16 januari bij ons staat? DSL werkt nog gewoon. Als ik wel dat zwarte overzetkapje moet ontvangen dan verneem ik dat graag.

bnh
Superuser
Forum|alt.badge.img+11
  • Superuser
  • January 11, 2024

Hoogstwaarschijnlijk zal het pas werken op je ingangsdatum, even geduld nog!Ā 

bnh
Superuser
Forum|alt.badge.img+11
  • Superuser
  • January 11, 2024

Misschien wel even handig om een foto te plaatsen van de huidig hĆØ situatie hier, dat is makkelijker beoordelen.

• Auteur
  • Slimmerik
  • January 11, 2024

Net sms gekregen er iets onderweg is en dat er 16 januari een Monteur komt. We gaan het zien.

• Auteur
  • Slimmerik
  • Antwoord
  • January 19, 2024

Ā 

alles werkt als een zonnetje. Genexis NT zwart kapje was de monteur niet happy mee, haalde Nokia NTĀ  zwart kapje uit bus en alles werkt top glasvezel. Witte kapje nam ie weer mee, werkt niet met XGS Pon zei ie.

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • January 23, 2024

Top, goed om te horen @ruvdmeulen!