Goede morgen allen
En vraag, ben op 2 april bij kpn en alle diensten zijn geactiveerd en de eerste factuur betaaald maar nog niets gehoord over de gratis Ipad? wanneer kan ik het verwachten?
vriendelijkegroet
Goede morgen allen
En vraag, ben op 2 april bij kpn en alle diensten zijn geactiveerd en de eerste factuur betaaald maar nog niets gehoord over de gratis Ipad? wanneer kan ik het verwachten?
vriendelijkegroet
Dus ook geen Track & Trace informatie ontvangen, dus graag zou ik het willen weten.
Hallo
Dat gaat nog ruim een week duren. Pas na 16 april wordt de iPad verstuurd.
Het welkomstcadeau wordt verzonden door Sidekix zodra jouw verbinding geactiveerd is, je modem aangesloten is en de bedenktijd van veertien dagen voorbij is. Je ontvangt daarna een e-mail met een Track & Trace. Je kunt hiermee jouw pakket volgen.
Voor vragen over de levering van het welkomstcadeau kan je terecht bij Sidekix. Zij zijn op werkdagen van 8.00 tot 21.00 uur en op zaterdag van 10.00 tot 16.00 uur bereikbaar op 088 6237 006 (lokaal tarief).
bron :
Tot de dag van vandaag nog steeds geen Track & Trace, dus ik hoop echt van harte dat het eens komt
Tot de dag van vandaag nog steeds geen Track & Trace, dus ik hoop echt van harte dat het eens komt
heb je al gebeld?
heb je al gebeld?
Nee, Dat zal ik dan maar eens doen op bovenstaande telefoonnummer denk ik ? deze dus 088 6237 006
groetjes
heb je al gebeld?
Nee, Dat zal ik dan maar eens doen op bovenstaande telefoonnummer denk ik ? deze dus 088 6237 006
groetjes
lijkt me wel het handigst zeker omdat je al best een tijd verder bent
Ga ik nu doen bedankt voor alle moeite
Bebeld en de Track & Trace i sonderweg dus zal wel morgen komen en dan zal ik de Ipad wel zaterdag krijgen denk ik . groetjes en bedankt
sorry was dubbel
Bebeld en de Track & Trace i sonderweg dus zal wel morgen komen en dan zal ik de Ipad wel zaterdag krijgen denk ik . groetjes en bedankt
wat goed om te lezen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.