Skip to main content

Ik las zojuist eenzelfde topic waarin een heer ook dit probleem heeft. Nu ik heb het ook. En baal er van. Vanochtend was ik in Duitsland en geen internet betekent ook dat googlemaps niets meer doet. Bijna werkelijk op de grens met Nederland is er opeens weer internet.

 

Ra ra hoe kan dit?

Graag advies.

AB59

En als je handmatig een provider kiest @AB59 krijg je dan ook geen internet @AB59 .

Duitsland is een ‘3e-wereldland’ aangaande telecommunicatie, helaas.

 


Dag, N.N.

Dat zal ik de volgende keer, als ik weer over de grens ga, eens proberen. 

Vreemd vind ik het. Ik zou 50 gb in de EU moeten hebben. Duitsland hoort daar toch bij, dacht ik.


Dag, N.N.

Dat zal ik de volgende keer, als ik weer over de grens ga, eens proberen. 

Vreemd vind ik het. Ik zou 50 gb in de EU moeten hebben. Duitsland hoort daar toch bij, dacht ik.

Duitsland hoort daar wel bij, maar technisch nog niet helemaal bij, vandaar mijn eerdere reactie @AB59 

 


Ik moet altijd mijn telefoon helemaal herstarten als ik de grens met Duitsland over ben, @AB59 .  Ik vrees dat het met hun infrastructuur te maken heeft. 

Handmatig kiezen, is ook een goede suggestie. Helaas gaat het dus vaak niet vlekkeloos :-(


Bedankt iedereen voor de reactie! Nooit geweten dat Duitsland nog wat onderontwikkeld was…. 


@AB59 Je heb waarschijnlijk verkeerde APN in jouw telefoon staan. Ik heb met APN internet overal 4G internet (Telekom, Vodafone, Telefonica)


Reageer