Ik heb wel wifi maar geen verbinding. Als ik op de modem kijk knippert het internet lampje ook snel..
Hoi Stefan dat klinkt alsof er iets misgaat met het gehele internetsignaal. Heb je al duidelijk of er sprake is van een storing? Je kan anders altijd even het modem een herstart geven. Helpt dat niet dan kun je het beste even contact zoeken met de klantenservice. Plan hiervoor makkelijk zelf een terugbelafspraak. Dan bellen we je per direct of op een moment dat jou uitkomt.
Â
Â
Ik heb de hele meuk al gerestart en dat haalt niks uit. Ook heb ik via de app gecheckt of er een storing is oid en daar was ook geen sprake van.
Goedemorgen Stefan. Als dit nog steeds speelt zou ik even contact zoeken met de klantenservice. Ik hoop dat het inmiddels is opgelost.
Nee het speelt nog zal vandaag of morgen wel bellen
Ik heb iets vergelijkbaars. Sinds een paar weken valt de internetverbinding op mijn android telefoon en computer af en toe weg, terwijl er wel wifi is. Mijn Iphone houdt meestal wel verbinding maar bij testen van de snelheid haal ik dan maar 40 mb/s, normaal is 300 - 400 mb/s. Alles uit-aan (superwifi, modem en glasvezel kastje) helpt wel, maar ik heb dit nu al drie of vier keer moeten doen.Â
Is er een update geweest die niet stabiel is?
Ik heb het niet af en toe. Ik heb al dagen geen internet meer
Deze situatie doet zich al drie dagen bij mij thuis voor. Weet iemand de oplossing?Mijn taal is niet goed en ik kan niet bellen.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.