Skip to main content

Ik heb vandaag de volgende sms gekregen:

Beste klant, goed nieuws: je internetverbinding werkt nu! Sluit eerst je glasvezelkastje aan en daarna het modem. Kijk op kpn.com/installatiehulp of zie de handleiding in de doos. Groet, KPN

Alleen heb ik nog geen glasvezelkastje gekregen en ook geen ander modem.

Mijn vraag is ook nog, kan ik wel nog blijven internetten op mijn oude aansluiting zodat ik niet ineens zonder internet zit?

Hallo @maasleeuw 

 

Je oude DSL aansluiting blijft voorlopig nog werken zolang je geen werkende glasvezel verbinding hebt.

Ik zou wel even contact opnemen met de Klantenservice 0800-0402 (ma t/m vr 08:00 - 18:00, za 08:00 - 17:00) en dat aangeven zodat ze alsnog het glasvezelmodem kunnen opsturen.

Een nieuw modem is normaal niet nodig, alleen modems ouder dan de V10 worden omgeruild, dus waarschijnlijk kan je gewoon je oude modem blijven gebruiken maar dan aangesloten op het netwerk via de WAN poort i.p.v. de DSL aansluiting.


Heb je al contact gehad met 0800 0402, @maasleeuw ?


Ik heb contact gehad met de KPN en ze sturen een monteur langs. En twee dagen na het telefoontje werd er ook het pakketje met het glasvezelkastje bezorgd. Dus nu even afwachten tot de monteur langskomt.

Â