Skip to main content
Vraag

Ik kan geen verbinding maken met de Box12 en glasvezel

• October 17, 2023
  • 6 reacties
  • 52 keer bekeken

Ik heb de kpn box 12 ontvangen en kan helaas geen verbinding maken met de glasvezel, er is geen stopcontact te vinden waarop deze aangesloten kan worden

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6 reacties

Forum|alt.badge.img+8
  • KPN Monteur
  • October 17, 2023

@Gaor bel morgen even met de klantenservice van KPN (0800-0402 tussen 8 en 20u). en vraag om een monteur omdat je een probleem hebt met het aansluitpunt.

hier moet namelijk nog een Genexis NT op geplaatst worden.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • October 17, 2023

Sorry, ik spreek geen Engels of Nederlands, dus ik kan alleen Google Translate gebruiken om te praten
Vrijdag komt de technieker langs

Forum|alt.badge.img+8
  • KPN Monteur
  • October 17, 2023

wacht dan even tot vrijdag. deze monteur zal de aansluiting vervangen zodat het er een wordt zoals op de foto is te zien.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • October 17, 2023

Ik heb een afspraak gemaakt met de ingenieur op 20 oktober. Geen Genexis NT in doos, zal de monteur deze meenemen?

Help me het de ingenieur te vertellen, bedankt. Mijn persoonlijke gegevens staan ​​in mijn database.

klantnummer is **.

Admin: merged with your excisting topic

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • October 17, 2023

I made an appointment to meet with an engineer on October 20th, but I don’t have negexis nt at home. Please help me switch to an engineer. Thanks

I don't speak English or Dutch and can only communicate with me through Google Translate,

klantnummer is **.

Admin: also merged with your excisting topic

Ik_Combineer
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+15
  • KPN Monteur
  • October 17, 2023

Hi @Gaor! All KPN engineers have multiple network terminals on their bus. I’m sure it will go smoothly.